100 مامور مخفی کوریای شمالی وارد ویتنام شدند

© REUTERS / Yonhap100 مامور مخفی کوریای شمالی وارد ویتنام شدند
100 مامور مخفی کوریای شمالی وارد ویتنام شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حدود 100 مامور سرویس مخفی کوریای شمالی در یک پرواز ویژه روز یکشنبه وارد هانوی پایتخت ویتنام شدند جای که دومین نشست رهبران امریکا و کوریای شمالی قرار است برگزار شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پورتال Soha، یک گروه 100 نفر مامور سرویس مخفی کوریای شمالی در یک پرواز ویژه (Air Koryo) روز یکشنبه وارد هانوی پایتخت ویتنام شدند جای که قرار است به روزهای 27-28 فبروری دومین نشست رهبران امریکا و کوریای شمالی برگزار شود.
این پورتال می‌گوید که طیاره حامل این مامورین سرویس مخفی کوریا شمالی ساعت 9:20 به وقت مسکو در میدان هوایی بین‌المللی هانوی فرود آمد، که در آن یک گروه از مامورین مخفی کوریای شمالی با دو وسیله نقلیه بدون پلیت با تجهیزات ویژه وارد پایتخت ویتنام شدند تا امنیت نشست رهبران امریکا و کوریای شمالی را تضمین کنند.
این مامورین سرویس مخفی کوریای شمالی از میدان هوایی به سمت هوتل (Melia) رفتند. براساس برخی گزارش‌ها ممکن است این هوتل محل اقامت کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی باشد. کیم جونگ اون، در حال حاضر توسط قطار زرهی خود از طریق راه چین وارد ویتنام می‌شود. قطار رهبر کوریای شمالی بعد از ظهر روز 23 فبروری از ایستگاه راه آهن پیونگ یانگ به مقصد ویتنام حرکت کرده است.
طول کل مسیر راه آهن از کوریای شمالی تا ویتنام حدود 4.5 هزار کیلومتر است. سرعت متوسط قطار زرهی سنگین کمتر از 100 کیلومتر بر ساعت است. این سفر رهبر کوریای شمالی ممکن از بیش از دو روز را در بر بگیرد.
پیش از این، گزارش شد که کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی با قطار زرهی شخصی خود پیونگ یانگ را به مقصد هانوی پایتخت ویتنام ترک گفته است جای که قرار است روزهای 26-27 ماه جاری دومین نشست رهبران امریکا و کوریای شمالی برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала