راکت جدید روسیه می تواند امریکا را نابود کند

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationآزمایش موفق راکت های مافوق صوت در روسیه
آزمایش موفق راکت های مافوق صوت در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
راکت "سیرکون" ساخت روسیه می تواند ایالات متحده را هدف قرار دهد.

اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی1، مراکز تصمیم گیری نظامی امریکا که می توانند در صورت که امریکا هدف راکت "سیرکون" قرار بگیرند به واشنگتن اجازه پرتاب راکت به طرف روسیه را صادر می نماید.

RIM-161 SM-3 - اسپوتنیک افغانستان
مقابله راکت امریکا با راکت قاره پیمای روسیه

گمان می رود که تاسیسات مانند پنتاگن در واشنگتن که ارگان های عالی کنترل قوای مسلح و لوی درستیز نیروهای مسلح امریکا ، "کمپ دیوید"، مقر دولتی کنترل، "فرت ریچی" (ایالت مریلند) مقر مدیریتی ریاست جمهوری و محل قومانده نیروهای مسلح امریکا، این سه واحد در ساحل شرقی امریکا واقع شده است. در ساحلی غربی ایالات متحده آمریکا: مک کللان (ایالت کالیفورنیا) مقر کنترل نیروهای تهاجمی استراتژیک و جیم کریک (ایالت واشنگتن) مقر کنترل نیروی هسته ای نیز می تواند هدف راکت های روسیه قرار بگیرند.
.در برنامه "وستی نیدلی" گفته شده: " روسیه میتواند بدون نقض قانون و ایجاد مزاحمت برای کسی، فقط با کشتی های تحت البحری دارای سکوی پرتاب "سیرکون"-40 راکت در هر تحت البحری را در بحر ها مستقر کند،

کشتی های طیاره بردار امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
راکت های نو روسیه و چین میتوانند رئیس جمهور امریکا را به امتناع از استقرار کشتی های طیاره بردار مجبور سازند

 مراکز تصمیم گیری کشورهای که پوتین از آنها صحبت کرده بود، در ساحه دسترس تسلیحات فراصوت روسیه قرار خواهند گرفت. کشتی های ما، خارج از منطقه انحصاری اقتصادی امریکا در فاصله 400 کیلومتری از ساحل مستقر می کنیم. همه این مراکز تصمیم گیری از ساحل چندان فاصله ای ندارند. "سیرکون" با سرعت 11000 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. اگر این چنین باشد، "سیرکون" کمتر از پنج دقیقه می تواند دشمن قوی دور افتاده خود را نابود نماید."
پیشتر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در بیانیه مجمع فدرال خبر داد، راکت فراصوت بحری "سیرکون" سرعتی برابر با 9 ماخ و بردی بیش از 1000 کیلومتر است و به کشتی های بحری و تحت البحری تجهیز خواهد شد.
این راکت ها در صورت بروز تهدید برای روسیه، مراکز تصمیم گیری در امریکا را مورد حمله قرار خواهد داد، مراکزی که سیستم های دفاع راکتی در اروپا را هدایت می کنند. دستگاه دافع هوا امریکا در اروپا قابلیت استقرار راکت های برد کوتاه و متوسط با هدف حمله به روسیه را دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала