واکنش مارگریتا سیمونیان به مسدود سازی ها در فیسبوک

© Sputnikواکنش مارگریتا سیمونیان به مسدود سازی ها در فیسبوک
واکنش مارگریتا سیمونیان به مسدود سازی ها در فیسبوک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارگریتا سیمونیان، سردبیر RT مسدود سازی ها در فیسبوک را یک رویا رویی ژئوپولیتیک نامید.

به گزارش اسپوتنیک، مارگارتا سیمونیان، سردبیر خبرگزاری RT- راشا تودی و "اسپوتنیک"، گفت که مسدود کردن تعدادی از حساب های شبکه های اجتماعی در فیس بوک پس از گزارش CNN یک رویارویی ژئوپلیتیک مستقیم است.
فیس بوک پروژه تحت عنوان In the Now انیس نائوی، یک تن از مجریان شبکه تلویزیونی RT، و همچنین صفحات مرتبط با — Soapbox، Waste-Ed و Backthen. را مسدود نموده است، در حالی که همزمان با این محدویت ها، سوژه CNN در خصوص ارتباط این صفحات با کانال های تلویزیونی روسیه منتشر شد.  

فیسبوک از شاکیانش جاسوسی می کند - اسپوتنیک افغانستان
فیسبوک از شاکیانش جاسوسی می کند

شرکت های که صفحات شان مسدود شده در واقع این موضوع را رد نمی کنند که، با شبکه تلویزیونی RT ارتباط دارد، اما آنها تاکید می کنند که این شرکت ها هیچگونه مقرراتی را نقض نکرده اند.
به گفته سیمونیان، CNN در واقع فیسبوک را مجبور کردتا این حساب ها را مسدود کند. وی در ادامه افزود:"فیس بوک ترسیده از اینکه او رابار دیگر به کمک به روس ها؛ دخالت در امور امریکا و کشتن دموکراسی در ایالات متحده متهم کنند و این ترس فیسبوک تا اندازه‌ای رسید که تصمیم گرفت فقط در عرض چند دقیقه حساب کاربری بیش از 4 میلیون نفر را مسدود کند.
سردبیر "راشا تودی" گفت، دو و نیم میلیارد تن ازاین ویدیو در فیسبوک دیدن کرده اند و شکایتی در خصوص این نوار موجود نیست و، محتویاتی را که این کانال منتشر شد، در دسترس فیسبوک نبود اما روشن است که پس از تماس CNN که ممکن است گفته باشد شما چگونه شما اجازه می دهید این روس ها با مردم ما ارتباط برقرار کند؟ "فیس بوک به سادگی این حساب را حذف کرد."
سردبیر RT تاکید کرد که در آینده "اوضاع فقط بدتر خواهد شد. هیچکس دیگر سعی نمی کند به آزادی باور کند. و یا در باره آزادی کلمه ای بر زبان آورد. این آشکارا مقابله ژئوپلیتیکی است که پلتفرم های رسانه ای در آن مبدل به یک اسلحه مطلق می شود. نمی دانم آیا بدین منظور ایجاد شده اند، اما هر چه باشد، هم اکنون چنین چیزی رخ می دهد"
این در حالیست که فیس بوک پیش ازاین صفحات چهار پروژه Maffick Media ، Soapbox، Waste-Ed و Backthen) — یک گروه مستقل روزنامه نگاری، که تا حدی متعلق به Ruptly است، را مسدود کرد.
این پروژه ها مطالب ویدئویی درباره تاریخ، رویدادهای خبری، مسائل اجتماعی و محیط زیست را منتشر می کنند. فیس بوک در مورد دلیل مسدود کردن این پروژه ها تا هنوز ابراز نظر نکرده است.
تمام این صفحات فقط چند ساعت پس از نشر یک مطلب سی ان ان مسدود شد که در آن در خصوص افشای روابط این اکونت ها با کانال تلویزیونی "راشا تودی" سخن گفته شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала