سرپرست وزارت دفاع امریکا: درباره بیرون شدن نیروهای امریکایی از افغانستان دستوری دریافت نکرده است

© AP Photo / Robert Burnsسرپرست وزارت دفاع امریکا: درباره بیرون شدن نیروهای امریکایی از افغانستان دستوری دریافت نکرده است
سرپرست وزارت دفاع امریکا: درباره بیرون شدن نیروهای امریکایی از افغانستان دستوری دریافت نکرده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرست وزارت دفاع ایالات متحده امریکا گفت، که از دولت واشنگتن برای بیرون شدن نیروهای نظامی امریکا دستوری دریافت نکرده است.
دیدگاه طالبان درباره زمان بیرون شدن نیروهای امریکایی از افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
دیدگاه طالبان درباره زمان بیرون شدن نیروهای امریکایی از افغانستان

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی پنتاگون به نقل از سخنان پتریک ام شنهن سرپرست وزارت دفاع امریکا نوشت:- "من دستورالعمل های در پیوند به آماده سازی خروج نیروهای نظامی از افغانستان را دریافت نکرده ام. ما دستورالعمل ها را در هماهنگی نزدیک با مایک پمپئو وزیر امور خارجه و جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس جمهور امریکا دریافت می کنیم، تا از تلاش زلمی خلیلزاد نماینده ویژه وزارت خارجه امریکا برای انجام مذاکرات صلح افغانستان پشتیبانی کنیم".

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 25 فیبروری قرار است در قطر مذاکره میان نمایندگان گروه طالبان و زلمی خلیلزاد به خاطر آتش بس و بیرون شدن نیروهای خارجی از افغانستان برگزار شود.

پیش از این، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا گفته بود، که اگر مقام های افغانستان موفق به توافق صلح با طالبان شوند، واشنگتن نیروهای نظامی اش را از این کشور بیرون خواهد کرد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала