روسیه: برای نوشیدن «شامپاین» با طالبان هنوز زود است

© AP Photo / Muhammad Shoaib Aminروسیه: برای نوشیدن «شامپاین» با طالبان هنوز زود است
روسیه: برای نوشیدن «شامپاین» با طالبان هنوز زود است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه برای افغانستان می گوید، توافق نهایی در مورد خروج نیروهای امریکایی از افغانستان تا هنوز حاصل نشده و تجلیل از ان با نوشیدن "شامپاین" هنوز وقت است.

به گزارش اسپوتنیک، ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رییس جمهور روسیه برای افغانستان، معتقد است که توافق نهایی در مورد خروج نیروهای امریکایی از افغانستان تا هنوز حاصل نشده و صحبت در خصوص آن هنوز زود است.
ضمیر کابلوف روز سه شنبه در صحبت با خبرنگاران گفت، "هیچ دلیلی وجود ندارد که در خصوص دست یابی به توافق نهایی صحبت شود، اما یک مفهوم وجود دارد، که ایالات متحده در نهایت از نیاز به اقدامات قاطع برای پایان دادن به این جنگ آگاه است.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه برای افغانستان افزود: "زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه ایالات متحده برای افغانستان، تلاش های گسترده را برای توافق در مورد… خروج نیرو های امریکایی از این جنگ طولانی به خرج می دهد، و او دستاوردهای خاصی نیز دراین زمینه دارد، اما، به نظر من، "نوشیدن شامپاین" هنوز زود است".
ضمیر کابلوف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه برای افغانستان، همچنین خبر داد که در تارخ 22 فبروری در انقره با زلمی خلیلزاد نماینده ویژه ایالات متحده برای افغانستان ملاقات خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала