رونمایی ازطعم جدید کوکاکولا در ده سال گذشته + عکس

© AP Photo / Seth Perlmanرونمایی ازطعم جدید کوکاکولا در ده سال گذشته + عکس
رونمایی ازطعم جدید کوکاکولا در ده سال گذشته + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوکاکولا برای نخستین بار در ده سال گذشته طعم جدیدی را برای این محصول به بازار عرضه می دارد.

به گزارش اسپوتنیک، کوکاکولا در ادامه گسترش برند خود به ادامه طعم‌های جدید نوشیدنی؛ با یک وقفه ده ساله این بار از نوشابه‌های طمع دار مالته و وانیلی رونمایی کرد. 

این نوشیدنی جدید به زودی در تاربخ 25 فبروری به بازار عرضه خواهد شد. این نوشیدنی ها در دو نسخه- کوکاکولای معمولی و بدون شکر ارائه می گردد.  

به گفته رئیس مارک این شرکت — کیت کارپنتر، در حال حاضر نوشابه های شرکت با طعم های مختلف در بازار وجود دارد، اما علاقمندان همیشه خواستار تنوع بوده و لذا به مارک های دیگر مراجعه می کردند. به گفته وی عرضه این محصول جدید خواست خریداران را برآورده خواهد ساخت.
کوکاکولا سال گذشته میلادی شرکت زنجیره ای توزیع قهوه کاستا مجموعه فوق را از شرکت مادر آن یعنی ویتبرد(WITHBREAD) در لندن خریداری نمود، توافق فروش رقم 51 میلیارد دالر است که به زعم کمپانی ویتبرد این رقم از انتظار آنها هم بالاتر بوده است. طبق آمار استخراج شده در اروپا، کاستا اولین برند و استارباکس دومین برند است در حالی که در امریکا ، استارباکس اولین برند و دانکین دونات DUNKIN) (DOUNUTSدومین برند است. مدیران ارشد کوکاکولا معتقدند که کاستا کافی، برندی موفق بوده که امکان جهانی شدن را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала