سناتور دموکرات: ترامپ تا انتخابات آینده پشت میله‌های زندان خواهد بود

© AP Photo / AP Photo/Andrew Harnikسناتور دموکرات: ترامپ تا انتخابات آینده پشت میله‌های زندان خواهد بود
سناتور دموکرات: ترامپ تا انتخابات آینده پشت میله‌های زندان خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سناتور دموکرات ایالت ماساچوست گفت که رییس‌جمهوری کنونی امریکا شاید تا انتخابات بعدی زندانی شده باشد.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از C.N.N  الیزابت وارن، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست، که به تازگی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 اعلام کرده، گفت که تا آن زمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا ممکن است پشت میله‌های زندان باشد.
وارن این اظهارات را در اولین روز کمپین انتخاباتی خود در ایالت آیووا اعلام کرد. او گفت: تا سال 2020 دونالد ترامپ ممکن است حتی دیگر رئیس جمهور نباشد. در واقع حتی ممکن است یک فرد آزاد نباشد.
سناتور ایالت ماساچوست به تحقیقات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی امریکا درباره ترامپ، ‌ کمپینش و نزدیکانش اشاره کرده و گفت که باید دید نتیجه این تحقیقات چه می‌شود. 

سناتور امریکایی: هیچ دلیلی برای حضور نظامی در افغانستان نداریم - اسپوتنیک افغانستان
سناتور امریکایی: هیچ دلیلی برای حضور نظامی در افغانستان نداریم

وارن گفت: تنها مشکلی که ما داریم، دونالد ترامپ نیست. دونالد ترامپ نشانه یک سیستمی است که به شکل بدی شکسته شده است.
این سیاستمدار امریکایی گفت که دونالد ترامپ تنها مشکل کشورش نیست بلکه نشان‌دهنده نظامی مشکل‌دار است.
این اولین بار است که وارِن، به عنوان یک نامزد ریاست‌جمهوری، مستقیما از ترامپ نام برده و او را هدف حمله‌های خود قرار می‌دهد.
این سناتور دموکرات همچنین توئیت‌های رئیس جمهور امریکا را مورد انتقاد قرار داد و آن‌ها را نژادپرستانه و نفرت انگیز خواند و از طرفداران خود خواست تا نظرات رئیس جمهور را نادیده بگیرند و به همه اقدامات او واکنش نشان ندهند.
منظور سناتور وارن توئیت روز شنبه رئیس جمهور امریکا بود که ر وارن را مورد حمله قرار داده بود و در آن آورده بود: امروز الیزابت وارن که من گاهی او را پوکاهانتس (دختر یکی از روسای معروف قبایل سرخپوستی آمریکا در قرن هفدهم) می‌خوانم، به رقابت‌های انتخاباتی پیوست. آیا او به عنوان نخستین نامزد انتخاباتی بومیان امریکا وارد عرصه انتخابات خواهد شد یا اینکه پس از 32 سال به این نتیجه رسید که این (روش) دیگر به خوبی جواب نمی‌دهد؟ به امید دیدار در رقابت‌های انتخاباتی، لیز!
وارن که از منتقدان جدی ترامپ است می‌گوید بر اساس آزمایش‌های ژنتیکی شواهد قوی دال بر رسیدن نسب او به بومیان امریکا وجود دارد و همین موضوع به یک بهانه برای ترامپ نژادپرست به منظور تمسخر او تبدیل شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала