حمایت ناتو از خروج امریکا از پیمان منع راکت های هستوی میان برد

© NATOحمایت ناتو از خروج امریکا از پیمان منع راکت های هستوی میان برد
حمایت ناتو از خروج امریکا از پیمان منع راکت های هستوی میان برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی از تصمیم واشنگتن در مورد خروج از پیمان منع راکت های هستوی میان برد و کوتاه برد حمایت کردند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که ناتو از پلان های ایالات متحده درباره خروج از پیمان منع راکت های هستوی میان برد و کوتاه برد با روسیه حمایت نموده است.

ترامپ: «متحدین ما در ناتو به طور کامل از تصمیم ما حمایت میکنند، زیرا آنها تهدیدی را که نقض پیمان از سوی روسیه و نادیده گرفتن این نقض منشا میگیرد را درک میکنند.»

گفتنی است، پیش از این رئیس جمهور ترامپ که ایالات متحده اجرای پیمان منع راکت های هستوی میان برد و کوتاه برد را متوقف و روند خروج از پیمان متذکره را آغاز نموده است.

قابل یادآوری است، ۲۰ اکتوبر سال گذشته، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا روسیه را به نقص از پیمان منع راکت های هستوی میان برد متهم نمود و اعلام کرد که قصد دارد از این پیمان خارج شود.

به باور کنستانتین کوساچف، رئیس کمیته بین المللی شورای فدراسیون روسیه هدف خروج ایالات متحده از پیمان منع راکت های هستوی میان برد و کوتاه برد، استقرار این نوع راکت ها در نزدیکی مرزهای روسیه و چین میباشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала