موضع کارشکنانه امریکا در مذاکرات با روسیه

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر گفتگوی عام: مسکو چگونه حکومت افغانستان و طالبان را به دور میز مذاکرات می شاند
گفتگوی عام: مسکو چگونه حکومت افغانستان و طالبان را به دور میز مذاکرات می شاند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولیت آنچه که با قرارداد معاهده پیمان منع راکت‌های هسته‌ای میان برد اتفاق می‌افتد، به‌دوش امریکاست، زیرا که آنها موضع کاملاً کارشکنانه را در قبال این پیمان گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، پس از دیدار با معاون وزیر خارجه امریکا، گفت که مسئولیت آنچه که با قرار داد پیمان منع راکت‌های هسته‌ای میان برد اتفاق می‌افتد، کاملاً به‌دوش امریکاست، زیرا که آنها موضع کارشکنانه را در قبال این پیمان گرفته اند.
ریابکوف گفت: «مسئولیت آنچه که در قرار این پیمان اتفاق می‌افتد واشنگتن است».
معاون وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که ایالات متحده امریکا در موضع کاملاً کارشکنانه را در قبال این پیمان گرفته است.
در سال‌های اخیر، مسکو و واشنگتن به طور مرتب یکدیگر خود را به نقض این پیمان (پیمان منع راکت‌های هسته‌ای میان برد) متهم می‌کنند. روسیه بارها اعلام کرده است که به شدت با تعداتش در قرارداد پابند بوده و است. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، خاطر نشان کرد که مسکو سوالات بسیار جدی برای امریکا در مورد اجرای این پیمان دارد، به گفته وی اتهامات امریکا مبنی بر نقض قرارداد این پیمان توسط مسکو در مورد راکت 9ام729 بی‌اساس است.
در روز 4 دسمبر سال گذشته، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه امریکا گفت بود که روسیه برای دوباره بازگشت به این پیمان 60 روز وقت دارد، در غیر آن واشنگتن تعهدات خود را متوقف خواهد کرد. امریکا توضیح داد که متوقف نمودن این پیمان می‌تواند در 2 فبروری اتفاق بیفتد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала