هشداری حزب الله به اسرائیل

© AFP 2023 / Mahmoud Zayyatحزب الله لبنان
حزب الله لبنان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نصرالله: اگر نتانیاهو این بار در سوریه مرتکب اشتباهی شود، با عواقب ناگواری مواجه خواهد شد.

اسپوتینک به نقل از العالم، سید حسن نصرالله منشی عمومی حزب الله لبنان در جدیدترین مصاحبۀ خود به نتانیاهو درباره ادامه دادن به حملات این رژیم هشدار داد و گفت که اگر نتانیاهو این بار در سوریه مرتکب اشتباهی شود، با عواقب ناگواری مواجه خواهد شد.

نتانیاهو با پرتاب راکت ها به قلمرو سوریه درپی تضمین پیروزی خود در انتخابات است ولی چه بسا هنگام برگزاری انتخابات، خبر و اثری از نتانیاهو نباشد. بلی، مهمترین اولویت در گذشته پایان دادن به درگیری های سوریه بود و این اولویت عملی شد که این امر تحولی مهم و سرآغاز دورانی جدید محسوب می شود.

واکنش جنرال اسرائیلی به مصاحبه سید حسن نصرالله - اسپوتنیک افغانستان
واکنش جنرال اسرائیلی به مصاحبه سید حسن نصرالله

سید حسن نصرالله معادلۀ جنگ با رژیم اسرئیل را بی پرده و روشن مشخص کرد: هر گونه تجاوز اسرائیل چه جنگ چه ترور نیروهای حزب الله در لبنان یا سوریه بی پاسخ نخواهد ماند، هر گونه اقدام نظامی برای تغییر اوضاع میدانی با واکنش متقابل مواجه خواهد شد، هر گونه حملۀ گستردۀ دشمن به عنوان جنگ تلقی خواهد شد و اگر اسرائیل به لبنان تجاوز کند، به زودی پشیمان می شود و بهای بسیار سنگین آن را پرداخت خواهد کرد. مقاومت خود را برای مقابله با هر گونه تجاوزی آماده کرده است.
بنابراین، در هر جنگ آتی سراسر فلسطین اشغالی به میدان کارزار و جنگ تبدیل خواهد شد، حزب الله وارد الجلیل خواهد شد و تل آویو باید پذیرای آماج موشک های پیشرفته باشد، فلسطینی های غزه نیز نظاره گر نخواهند بود و به هر گونه تجاوزی واکنشی مشابه نشان خواهند داد.
سؤال اینجاست که چرا نتانیاهو اینگونه خود را گرفتار کرده است و آیا برای جبران حماقت قبلی خود مرتکب حماقت بزرگتری خواهد شد که موجودیت اسرائیل را به خطر خواهد انداخت؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала