افشای پروژه محرم پنتاگون در رابطه به موجودات فرازمینی

CC0 / / افشای پروژه محرم پنتاگون در رابطه به موجودات فرازمینی
افشای پروژه محرم پنتاگون در رابطه به موجودات فرازمینی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افشای اسناد اخیرا وزارت دفاع ایالات متحده از پروژه مخفیانه پنتاگون برای مقابله با موجودات فرازمینی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، افشای اسناد محرم ایالات متحده نشان داد که سریال " Secret materials" براساس رویدادهای واقعی ساخته شده است. دولت ایالات متحده در واقعیت مصروف مطالعه اشیای پرنده ناشناس، اندازه گیری های موازی، نیروهای دیگر، انرژی تاریک و دیگر موضوعات بوده است. البته مصارف تمام این "تحقیقات" از بودجه دولت تأمین می شده.
طبق قانون آزادی اطلاعات در ایالات متحده، تعدادی از اسناد، در رابطه به تحقیقاتی که از سوی ارتش و خدمات مخفی انجام شده، از حالت "محرم" بیرون شدند. بر طبق این اسناد معلوم شد که، میلیون ها دالر پول مالیات دهندگان برای تامین مالی برنامه های طبقه بندی شده ویژه تحت نام Advanced Aerospace Threat Identification Program — برنامه پیشرفته شناسایی تهدید هوا و فضا، مصرف شده است.  

آیا زمان فرود موجودات فضایی برای اموزش زمینی ها نزدیک شده است؟ - اسپوتنیک افغانستان
زمان فرود موجودات فضایی برای اموزش زمینی ها نزدیک شده است

تا اکنون 38 پروژه از حالت محرم خارج شده اند واین اطلاعات شگفت آور است: از سال 2007، سرویس اطلاعات نظامی میلیون ها دالر را سالانه صرف پروژه های اسرار آمیز نموده است. علاوه بر مطالعه لیزرها، سلاحهای هایپرسونیک و مایکروویو، امواج جاذبه و دیگر ابررسانه های دیگر، مطالعات درباره اشیاء پرنده ناشناس، اندازه گیری های موازی، نیروهای دیگر، انرژی تاریک و دیگر موارد غیر قابل درک نیز صورت گرفته. حتی یک "بالاپوش نامرئی" نیز دراین لیست موجود است!
به نظر میرسد آژانس اطلاعاتی وزارت دفاع امریکا تلاش می کند راه حلی برای معادله‌ای پیدا کند که فرمول آن برای تعیین تعداد تمدن های فرازمینی در کهکشان به عنوان فرصتی برای برقراری تماس بشریت با آن، اختصاص داده شده.
کارشناسان، انتشار این اسناد را به چند دلیل مورد انتقاد قرار داده اند: اولا چگونه می توان پروژه های از قبیل "عینک های کهکشانی" یا مطالعه "پورتال ستاره" را جدی گرفت؟ با این حال، سرویس اطلاعات نظامی امریکا در 11 سال گذشته، بیش از 22 میلیون دالر را صرف این پروژه ها نموده است. بیشتر این پول ها به ساختار کارفرمای امریکایی رابرت بیگلو، که با پروژه های هتل های اوبیت، گیاهان فضایی و آزمایشگاه های فضایی به شهرت رسید، صرف صرف شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала