برگزاری محکمهٔ غیابی رپ‌خوان داعشی در ایتالیا

CC0 / / برگزاری محکمهٔ غیابی رپ‌خوان داعشی در ایتالیا
برگزاری محکمهٔ غیابی رپ‌خوان داعشی در ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محکمهٔ شهر برشا در ایتالیا رپ‌خوان پیشین مراکشی را که احتمالاً حالا با در گروه داعش می‌جنگند، به شش سال زندان محکوم کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه‌های محلی، انس العبوبی، رپ‌خوان مراکشی که احتمال می‌رود حالا در صفوف داعش در سوریه می‌جنگند، طی یک محکمهٔ غیابی به شش سال حبس محکوم شده است.

Wyoming seeks alternative means of execution, bringing antiquated, Old West sensibilities of justice to the firing range. - اسپوتنیک افغانستان
یک داعشی در سوریه پدر خود را اعدام کرد

العبوبی که در مراکش تولد شده است، تا سال ۲۰۱۲ به عنوان یک رپ‌خوان تحت نام مک‌خلیف مشهور بود. وی در سال ۲۰۱۳ به ظن پلان‌گذاری یک حملهٔ تروریستی در ایتالیا و استخدام تروریستان در جنگ در سوریه، بازداشت شد. به‌دلیل نبود شواهد کافی وی از زندان رها شد و به سوریه فرار کرد، که پس از آن از وی خبری نیست.

خانواده این مرد مراکشی به این باور است که وی درگذشته است، اما اداره سارنوالی شهر برشا در ماه دسمبر خواستار هفت سال حبس برای وی شده است.

العبوبی که که احتمالاً ۲۶ سال سن دارد، طی تعقیب پولیس بین‌المللی می‌باشد. در سال ۲۰۱۶ این جنگجوی ایتالیایی مراکشی الاصل شامل لست تحریم‌های ایالات متحده امریکا شد. آنزمان وزارت خارجه امریکا اعلام کرد که العبوبی از سال یکی از ۵۰ جنگجوی خارجی می‌باشد که از ماه سپتمبر سال ۲۰۱۳ بدینسو در سوریه می‌جنگد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала