کمیته تحقیق فدراسیون روسیه: به دست داشتن داعش در انفجار ساختمان مگنیتاگورسک باور ندارد

© Sputnik / Press service of the EMERCOM of the Russian Federation in Chelyabinsk /  مراجعه به بانک تصاویر کمیته تحقیق فدراسیون روسیه: به دست داشتن داعش در انفجار ساختمان مگنیتاگورسک باور ندارد
کمیته تحقیق فدراسیون روسیه: به دست داشتن داعش در انفجار ساختمان مگنیتاگورسک باور ندارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیته تحقیق فدراسیون روسیه نوشت، که به گزارش رسانه ها مبنی بر دخالت داعش در انفجار یک ساختمان در شهر مگنیتاگورسک باور ندارد.

حادثه ماگنیتاگورسک - اسپوتنیک افغانستان
شمار قربانیان حادثه ماگنیتاگورسک به 26 نفر رسید
به گزارش اسپوتنیک، سویتلانا پترینکو نماینده کمیته تحقیق فدراسیون روسیه با نشر بیانیه نوشت:- "ردیابی مواد منفجره یا اجزاء آنها بر روی قطعاتی که از محل انفجار جمع آوری شده، توسط کارشناسان و متخصصان پزشکی قانونی یافت نشده است".

در ادامه این بیانیه آمده است، که در ابتدا تمام نسخه های احتمالی این تراژی مورد بررسی قرار گرفت و اکنون اولویت روی نسخه گاز داخلی ساختمان است.

او در این بیانیه افزوده است، که من به روزنامه نگاران پیشنهاد می کنم که به گزارش های سازمان های تروریستی اعتمان نکنند، همانطور که می دانید، آنها همه ای وقایع خرابکاری در جهان را به خودشان پیوند می دهند.

وی همچنین اظهار داشته است، که نتیجه نهایی علت این حادثه تنها پس از پایان مجموعه اقدامات تحقیقاتی و یک تحلیل کامل از شواهد به دست خواهد آمد.

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 31 دسمبر 2018 حوالی ساعت 4:00 روز دوشنبه به وقت مسکو در شهر ماگنیتاگورسک، در اثر انفجار گاز شهری یکی از بلاک های ساختمان مسکونی ده منزله، به آدرس جاده کارل مارکس، تعمیر نمبر 164، به طور کامل فرو ریخت. در این بلاک 120 نفر سکونت داشتند. بر اساس آخرین اخبار 39 نفر در این حادثه جان باختند و شش نفر از جمله یک کودک 11 ماهه زخمی شدند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала