دفع حمله مجدد راکتی اسرائیل به سوریه + ویدیو

© Sputnik / Mikhail Voskresenskyدفع حمله مجدد راکتی اسرائیل به سوریه + ویدیو
دفع حمله مجدد راکتی اسرائیل به سوریه + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش سوریه راکت های شلیک شده جنگنده های اسرائیل، به فرودگاه دمشق را منهدم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Ikhbariya ، منابع رسانه‌ای بار دیگر از شنیده شدن صدای انفجار در دمشق پایتخت سوریه خبر دادند. شاهدان عینی می‌گویند شدت این انفجار‌ها در غرب شهر دمشق بیشتر بود.
ارتش سوریه در این بیانیه اعلام کرد جنگنده‌های اسرائیل ساعت 23:15 (به وقت محلی) در حالی که در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطسین اشغالی در حال پرواز بودند، چندین راکت به سمت فرودگاه دمشق شلیک کردند.
طبق بیانیه ارتش سوریه، سیستم دفاع راکتی این کشور بیشتر موشک‌های دشمن را رهگیری و منهدم کردند و تنها یک انبار در محدوده فرودگاه بین‌المللی دمشق در اثر این حمله آسیب دید. 

همزمان یک منبع مطلع در وزارت حمل و نقل سوریه نیز به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت که با وجود حمله راکتی اسرائیل، پرواز‌ها در فرودگاه دمشق بر اساس برنامه قبلی در حال انجام است و اختلالی در فعالیت فرودگاه به وجود نیامده است.
ویدئو‌هایی که از لحظات اولیه این حملات منتشر شده، نشان می‌دهد که چندین انفجار در آسمان دمشق رخ داده است. به نوشته سانا، این انفجار‌ها حاصل هدف قرار گرفتن موشک‌های مهاجم هستند.
حمله اسرائیل به دمشق ساعتی پس از آن صورت گرفت که گزارش‌هایی از پرواز سه جنگنده این کشور در آسمان لبنان منتشر شد.
پیش ازاین در تاریخ 25 دسامبر سال گذشته نیز جنگنده های اسرائیل حملات مشابهی را بالای فرودگاه های سوریه انجام دادند.
ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه، گفت که حملات هواپیمای اسرائیل درست زمانی صورت گرفت که هواپیماهای غیرنظامی در فرودگاههای بیروت و دمشق در حال فرود بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала