کشته شدن یازده عضو یک فامیل در حمله ائتلاف امریکا در سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر کشته شدن یازده عضو یک فامیل در حمله ائتلاف امریکا در سوریه
کشته شدن یازده عضو یک فامیل در حمله ائتلاف امریکا در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نتیجه حمله هوایی ائتلاف امریکا در سوریه یازده عضو یک فامیل جان های خود را از دست دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تلویزیون دولتی الاخباریه، یازده عضو یک فامیل از روستای شفاء استان دیرالزور در نتیجه حملات هوایی ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری امریکا جان های خود را از دست دادند.
یازده عضو یک فامیل در حملات ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری امریکا که خانه‌هایش جنگنده ائتلاف در روستای شفاء در جنوب شرقی سوریه به بهانه مبارزه علیه داعش مورد حمله هوایی قرار دادند. از بین رفتند.

حمله هوایی ائتلاف به رهبری امریکا به بیمارستانی در دیرالزور - اسپوتنیک افغانستان
حمله هوایی ائتلاف به رهبری امریکا به بیمارستانی در دیرالزور

ائتلاف بین‌المللی به رهبری امریکا به‌طور منظم به شهر هجین و روستای شفاء در استان دیرالزور به بهانه کمک به نیروهای دموکراتیک سوریه، حمله می‌کند. رسانه های سوریه بارها از استفاده از فسفر سفید توسط ائتلاف بین‌المللی در حملات هوایی گزارش داده‌اند. مقامات سوریه از سازمان ملل متحد خواستار اقدام علیه مجرمان و توقف حضور غیرقانونی ائتلاف در خاک سوریه شده‌اند. نماینده پنتاگون دراین باره اظهار داشت که ائتلاف امریکا نوع مهمات مورد استفاده در سوریه را افشا نمی‌کند، اما این مهمات با استانداردهای بین المللی مطابقت دارند.
از سال 2014 میلادی، ایالات متحده و متحدان آن عملیاتی را علیه داعش (گروه تروریستی ممنوعه در روسیه) در سوریه و عراق آغاز نموده‌اند. این عملیات در سوریه بدون رضایت مقامات رسمی این کشور انجام می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала