بیانیه تبریکی "جسورانه" پوتین خشم رسانۀ بریتانیاوی را برانگیخت

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر بیانیه تبریکی "جسورانه" پوتین خشم رسانۀ بریتانیاوی را برانگیخت
بیانیه تبریکی جسورانه پوتین خشم رسانۀ بریتانیاوی را برانگیخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه‌ بریتانیالی یک مقاله را تحت عنوان "پوتین در پیام تبریکی سال نو 2019 در مقابل میلیون‌ شهروند روسیه غرب را نادیده گرفت" نوشته است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه‌ Daily Star، در یک مقاله نوشته است که در بیانیه تبریکی سال نو 2019 میلادی، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در حال که میلیون‌ها شهروند روسیه بیانیه تبریکی وی را مشاهده می‌گردند غرب را نادیده گرفت.
این روزنامه نوشته است در بیانیه تبریکی سال نو 2019 رئیس‌جمهور روسیه، به مردم روسیه گفت که سخاوت معنوی، محبت و کمک برای بستگان بسیار مهم است. او همچنان از شهروندان روسیه خواست که متحد شوند، زیرا روسیه "دستیاران هرگز نداشته و هرگز نخواهد داشت" به نظر نویسنده این مقاله این خواست پوتین از مردمش "جسورانه" بوده است.

بیانیه تبریکی پوتین به مناسبت سال نو 2019 - اسپوتنیک افغانستان
بیانیه تبریکی پوتین به مناسبت سال نو 2019

این روزنامه می‌نویسد: "درخواست‌های "گستاخانه" رئیس‌جمهور روسیه از مردمش" در ارتباط با تشدید روابط روسیه با غرب درسال 2018 میلادی به خصوص با هدف از بین بردن سرگی اسکریپال با دخترش انجام شده است.
این نویسنده همچنان بیان می‌کند که تجدید نظر پوتین به مردمش با تحریم‌ها مرتبط است و رئیس‌جمهور روسیه در بیانیه تبریکی سال نو 2019 میلادی خود به محدودیت های اقتصادی اشاره نمی‌کند.
این نخستین بار نیست که مطبوعات بریتانیایی مواد را چاپ می‌کنند که در آن روسیه را نفرین شده تصویر می‌دهد. بنابراین، در ماه دسمبر، روزنامه اکسپرس در یکی از مقالاتش وضعیت تنگه کرچ را پس از حادثه با کشتی های اوکراین را جنگ جهانی سوم بین مسکو و کی‌ف عنوان داد.این نشریه در مورد بازداشت کشتی‌ها و نیروهای دریایی اوکراین گفت، اما به اینکه اوکراین حریم دریایی روسیه را نقض کرد اشاره نکرد. علاوه براین، این نشریه اطلاعات نادرست در باره نیروهای دریایی بازداشت شده نوشت.
وزارت امور خارجه بریتانیا اواخر ماه مارچ در توییتر نوشت که متخصصان آزمایشگاهی در «پورتون داون» بطور دقیق منشأ ماده سمی در قضیه سالزبری را مشخص کرده اند. بوریس جونسون وزیر خارجه آنزمان بریتانیا افکار عمومی را به این ترتیب به این موضوع قانع کرد. هر چند دیرتر، در آزمایشگاه نامبرده اعلام کردند که نتوانستند منشأ این سم را مشخص کنند. پس از آن توییت وزارت خارجه بریتانیا ناپدید شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала