بیانیه تبریکی پوتین به مناسبت سال نو 2019

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر بیانیه تبریکی پوتین به مناسبت سال نو 2019
بیانیه تبریکی پوتین به مناسبت سال نو 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین همه ساله به مناسبت سال نو به ساکنان روسیه پیام تبریکی خود را قرائت می کند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه همه ساله در 31 دسامبر، 5 دقیقه قبل از زنگ ساعت کرملن، به مردم روسیه پیام تبریکی خود را قرائت می کند.
ولادیمیر پوتین در آغاز سخنرانی به مناسبت سال نو، خلاصه رویداد های سال جاری را برمی شمارد و در عین حال ساکنان روسیه را در استانه سال نو به حفظ وحدت ملی و خویشتنداری فراه خوانده و در سال نو به مسایل مانند آرزوها، مهربانی و دوستی اشاره کرد.
پوتین گفت: « شهروندان گرامی روسیه، دوستان عزیز! زمان ما را به سال جدید 2019 نزدیک می کند.
ما همه مشغولیت های فراوان ماه دسامبر را پشتت سر گذاشتیم و به عجله کار های نا تمام و فوری خود را تکمیل، برنامه های آینده را روشن ساخته و البته، به برگزاری جشن سال نو آمادگی گرفتیم و اکنون با بی قراری ما منتظر آمدن سال نوهستیم.
ما چشم های مشتاق کودکان خود را می بینیم، ما احساس می کنیم که والدین و پدربزرگان و مادربزرگان شاد هستند، اگر تمام خانواده در این دقایق با هم یکجا باشند و دلشان خشنود خواهد بود و همین است که ما سحر و جادو سال نو را درک می کنیم، این حالت را سخاوت معنوی ما به بار می آورد.
دوستان عزیز، ما هر یک ارزوهای خودمان را داریم.
اما به طور کلی، همه ما می خواهیم که بستگان ما سالم باشند، در خانه توافق وجود داشته باشد، کودکان خوشحالی کنند، زندگی آرام باشد، و آرزوها و حتی کوچکترین ترین آرزوی آنها بایدبرآورده شود.
شب سال نو — همانطور که در دوران کودکی است، همه ما به فکر خواسته های خود بودیم و منتظر شانس و موفقیت می بودیم. بگزار همه آرزوها و خواسته ها بر آورده شود، ما ارزو داریم که کار های نیک برای خود، برای خانواده، برای کشور انجام بدهیم. کار های زیادی در مقابل ما مانند اقتصاد، علم، فن آوری قرار دارد که ما باید انر اجرا کنیم.
مهمترین کار در این راستا بلند بردن سطح زندگی مردم کشور می باشد.
دوستان عزیز! فقط چند دقیقه به سال نو مانده است، بیاید که به کسانی که در کنار ما قرار دارند خوشبختی آرزو کنیم. به عزیزان خود بهترین ها را آرزو کنیم. از والدین خود به بسیار محبت سپاسگذاری کنیم. زمانی که میلیون ها انسان احساس نیک داشته باشند، جهان را عشق و محبت و مهربانی فراه می گیرد.
من برای شما از صمیم قلب برای شما خوشبختی و موفقیت ارزو دارم و به کشور دوست داشتنی ما روسیه موفقیت و شگوفایی ارزو دارم.
سال نو 2019 را به همه ای شما تبریک عرض می کنم!»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала