پلان های انگلیس برای خرابکاری در کریمه افشا شد

CC0 / Pixabay/advertentie / پلان های انگلیس برای خرابکاری در کریمه افشا شد
پلان های انگلیس برای خرابکاری در کریمه افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هکرهای گروه هکری انانیمنوس Anonymous در سایت cyberguerrilla.org اسنادی را منتشر نمودند که در آنها در مورد تأمین مالی Integrity Initiative "موسسه دولتی پروژه ابتکار یکپارچگی" خبر داده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در سند که به نام " پیشنهادات دانیل برای کریمه" مربوط به سال 2014 است؛ مجموعه‌ای از اقدامات نظامی کریستوفر دانیل مدیر انستیتوت اداره حکومت انگلستان شرح داده شده که قرار بود پس از الحاق کریمه به فدراسیون روسیه صورت می گرفت.
کریستوفر دونلی از جمله پیشنهاد کرده بود خلیج کوچک سواستوپول مین گذاری شود.
پیشتر گزارش داده شده بود که هکرهای گروه انانیموس اسناد داخلی برنامه Integrity Initiative را در اینترنت منتشر کرده اند که احتمال دارد دولت انگلیس اجرای آنرا در سال 2015 آغاز نموده است. این طرح به عنوان بخشی از تدابیر برای مبارزه با عملیات هیبریدی و تبلیغات روسیه تدوین شده بود.
شبه جزیره کریمه بعد از همه پرسی عمومی مردم محل در ماه مارچ 2014 با رای 96.77% مردم کریمه و 95.6% رای مردم سوستوپل خواهان الحاق با روسیه شدند.
سپس پارلمان روسیه خواست مردم کریمه را پذیرفته الحاق آنرا با روسیه تصویب نمود که بعداً رئیس جمهور روسیه آنرا توشیح کرد.
این همه پرسی پس از کودتا در اوکراین در فبروری سال 2014 برگزار شد. کییف کریمه را کمافی السابق بخشی از خاک خود می داند و معتقد است که بطور موقت به اشغال روسیه در آمده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала