روزنامه فرانسوی سه دلیل موفقیت بین المللی پوتین را فاش کرد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر روزنامه فرانسوی سه دلیل مهم موفقیت بین المللی پوتین را فاش کرد
روزنامه فرانسوی سه دلیل مهم موفقیت بین المللی پوتین را فاش کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه در طول سالهای متمادی در بسیاری از درگیری های ژئوپولیتیک بین المللی پیروز به در آمده است

 به گزارش اسپوتنیک، روزنامه فرانسوی فیگارو می نویسد، روسیه در طول سالهای متمادی در بسیاری از درگیری های ژئوپولیتیک بین المللی پیروز به در آمده است و دلیل این امر لیاقت عالی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خوانده شده است،.
روزنامه خاطر نشان ساخت فهم پوتین از جغرافیا، و شناختش از نقشه سیاسی دنیا و دانستن ویژگیهای اصلی هر کشوری و ملت نقش مهمی در موفقیت روسیه در عرصه بین المللی را ایفا می کند.
به عنوان مثال، روزنامه به این موضوع که پوتین سخنرانی وزیر زراعت الكساندر تكاچف را قطع كرد، كه در مورد عرضه گوشت خوك به اندونزیا صحبت كرد، اشاره شکرده است.
رئيس جمهور روسیه توضیح داد که او (وزیر زراعت) اشتباه کرده است، زیرا این مسئله در مورد یک کشوری است که آنجا اسلام مسلط و 87 درصد جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می دهد، لذا عرضه گوشت خوک به یک کشور اسلامی غیرممکن است.
به نوشته این روزنامه، بر خلاف دیگر رهبران جهان، پوتین در مورد تفاوت های فرهنگی آموزش و پرورش و ذهنیت سایر ملل آگاهی کافی دارد، که به او اجازه می دهد سیاست های متفکرانه تری را دنبال کند.
در همین حال، بسیاری از رهبران غربی که دانش کافی ندارند، سالها است که بر علیه او بیاناتی اظهار می دارند.
به عنوان مثال، نیکولا سرکوزی و جورج بوش در آغاز احراز پست ریاست جمهوری خود، تفاوت بین شیعه و سنی را نمی دانستند، که منجر به فاجعه ای در سیاست های آنها در خاورمیانه شد.
همین امر برای رهبران کنونی شماری از کشور ها نیز صدق می کند. به عنوان مثال، دونالد ترامپ اکثرا از اتریش به جای استرالیا نام می برد وگاهی برعکس آن، و امانوئل مکرون، گویانا را یک جزیره می داند که مالکیت فرانسه در آمریکای جنوبی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала