Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

کنده شدن پوش موتورهواپیمای در حال پرواز + ویدیو

© AP Photo / David Zalubowskiکنده شدن پوش موتورهواپیمای در حال پرواز + ویدیو
کنده شدن پوش موتورهواپیمای در حال پرواز + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپوش موتور هواپیمای خطوط هوایی Frontier Airlines که در حال پرواز به تامپا بود، در جریان پرواز شکست و بدین ترتیب؛ هواپیما مجبور شد دوباره به لاسوگاس بازگشت کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از KTNV به گفته سکرتر مطبوعاتی خطوط هوایی Frontier، خلبانان مطابق مقررات عمل کرده و بلافاصله به فرودگاه پرواز بازگشت نمودند.اشاره شده است که موتور به درستی کار می کرد، ایرباس 320 بدون حادثه فرود آمد.  

در این هواپیما 166 مسافر قرارداشتند. در نتیجه این حادثه هیچ کس آسیب ندیده بود. به گفته یکی از مسافران، قبل از پرواز از سیستم تهویه هواپیما، بوی ناخوشایند احساس می شد. پس از پرواز، مسافران از پنجره دیدند که پوست روی موتور هواپیماوجود ندارد.انها مسوولان پرواز را خبرنمودند.
کنده شدن پوسته موتور هواپیما مسافربری هنگام بلند شدن اتفاقی است که همواره رخ می دهد. به همین دلیل مهمانداران هواپیما به مسافران تأکید می کنند که هنگام برخاستن درپوش پنجره را بالا برید تا در چنین مواردی موضوع را به اطلاع کادر پرواز برسانید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала