مشاور امنیت ملی افغانستان: موضوع تأمین امنیت غزنی به گونۀ جدی تعقیب می‌شود

© Photo / Embassy of Afghanistan, Washington, D.C. / Embassy of Afghanistan, Washington, D.C.مشاور امنیت ملی افغانستان: موضوع تأمین امنیت غزنی به گونۀ جدی تعقیب می‌شود
مشاور امنیت ملی افغانستان: موضوع تأمین امنیت غزنی به گونۀ جدی تعقیب می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور امنیت ملی افغانستان عصر امروز با نمایندگان غزنی در پارلمان، دیدار و به پیشنهادات آنان را درباره وضعیت امنیت این ولایت گوش داد.

کشته و زخمی‌شدن نزدیک به 50 تن در حمله طالبان به جاغوری - اسپوتنیک افغانستان
کشته و زخمی‌شدن نزدیک به 50 تن در حمله طالبان به جاغوری
به گزارش اسپوتنیک، دفتر شورای امنیت ملی افغانستان نوشت: داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان عصر امروز در دیدار با نمایندگان مردم غزنی در پارلمان، خواست‌ها و پیشنهادات آنان را درباره وضعیت امنیتی آن ولایت گوش داد.

در این دیدارنمایندگان مردم غزنی در مجلس نمایندگان، ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌یافته حکومت در راه اندازی عملیات‌های نظامی در ولسوالی‌های جاغوری و مالستان، خواهان توجه بیشتر دراین زمینه شدند.

آنان گفتند، که مردم از نیروهای امنیتی و دفاعی شان پشتیبانی همه‌جانبه می‌کنند و بخاطر دفاع از نظام و سرکوب دشمن در کنار قوای مسلح خود قرار دارند و آماده هرنوع قربانی می‌باشند.

مشاور امنیت ملی افغانستان ضمن قدردانی از پشتیبانی مردم غزنی از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور گفت، که موضوع تأمین امنیت غزنی به گونۀ جدی تعقیب می‌شود و در زمینه به وزارت دفاع ملی هدایات لازم داده شده است.

وی اضافه کرد، که عملیات‌های هوایی و زمینی در همکاری با حمایت قاطع برای سرکوب دشمن ادامه میابد.

داکتر حمدالله محب افزود، پیشنهادات مردم ما برای تأمین امنیت به خصوص در غزنی عملی می‌گردد و نیروهای امنیتی و دفاعی ما زیر هر شرایط از مردم خود دفاع می‌کنند.

داکتر محب با اشاره به نقش مردم در تأمین امنیت تأکید ورزید، که در همکاری مردم با حکومت، دشمنان مردم افغانستان هرگز نمی‌توانند به خواست‌های‌شان دست یابند و باربار به شکست مواجه خواهند شد.

یادآوری می کنیم، که طالبان بیش از ده روز است، که بر مناطق ارزگان خاص، جاغوری و مالستان حملات تهاجمی خویش را آغاز کرده، که در نتیجه آن صدها خانواده از خانه های شان آواره گردیده اند. 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала