بهترین زن سال 2018 معرفی شد

© AFP 2023 / Angela Weissزن سال 2018 معرفی شد
زن سال 2018 معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آریانا گرانده، خواننده و بازیگر امریکایی در کنکور موسیقی بیلبورد به عنوان نامزد برای دریافت لقب "زن سال 2018" معرفی شده است.

به گزارش اسپوتیک، آریانا گرانده، آواز خوان و بازیگر محبوب امریکایی برنده جایزه Woman Of The Year بیلبورد شد. مراسم اهدای جوایز بیلبورد 2018 در تاریخ 6 دسمبربا حضور چهره‌های سرشناس موسیقی امریکا، بریتانیا و سراسر جهان در نیویورک برگزار می گردد.
گرانده با اعتماد به نفس در اعتقاداتش، او به طور مداوم از خود و تصمیماتش در جهانی دفاع می کند که اغلب با چنین زنان سرسخت خوش آمدید گفته نمی شود.. ریس اسکارنو، معاون رییس بیلبورد، گفت: شجاعت آریانا باعث می شود که او بهترین اثر را در رشته خود ایجاد کند و او شایستۀ آن است که" زن سال "باشد.  

بیلبورد می نویسد که گرانده از نفوذ خود برای حمایت از ایده هایی استفاده می کند که او به آنها معتقد است. خواننده به محدود کردن فروش اسلحه، برابری جنسیتی، حقوق همجنسگرایان و جنبش علیه خشونت علیه سیاه پوستان به دفاع می پردازد. پس از انفجار در کنسرت او در منچستر در سال 2017، خواننده یک کنسرت خیریه، One Love Manchester، برگزار کرد که در آن بیش از 23 میلیون دالر برای کمک به قربانیان حملات تروریستی و خانواده های آنها، جمع آوری شد.

آریانا گرانده فعالیت حرفه‌ای خود در بازیگری را به صورت رسمی در سال 2008 در سن ۱۴ سالگی، در تئاتر برادوی موزیکال 13 آغاز کرد ید. همچنین گراندی برای انیمیشن‌ها هم صداگذاری کرده‌است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала