اعلام آمادگی اشرف غنی برای نامزدی ریاست‌جمهوری آینده افغانستان

© AP Photo / Rahmat Gulاعلام آمادگی اشرف غنی برای نامزدی ریاست‌جمهوری آینده افغانستان
اعلام آمادگی اشرف غنی برای نامزدی ریاست‌جمهوری آینده افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور کنونی افغانستان گفته است، که یکی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال آینده خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خامه پرس، محمد اشرف غنی رئیس جمهور کنونی افغانستان در گفتگو با یکی از رسانه‌های خارجی آمادگی اش را برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده اعلام کرد.

ستایش اشرف غنی از نیروهای امنیتی - اسپوتنیک افغانستان
ستایش اشرف غنی از نیروهای امنیتی
محمد اشرف غنی گفته است، که می‌خواهد در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده یک‌بار دیگر به قدرت برسد تا کارهایی را که آغاز کرده، تکمیل نماید.

او گفته است، یکی از کارهایی که ناتمام مانده، صلح با طالبان است. رئیس‌جمهور افغانستان گفته است که برای پایان جنگ، طالبان باید با حکومت وارد گفتگوهای مستقیم صلح شوند.

او تاکید کرده است، که طالبان تنها از طریق گفتگوهای مستقیم صلح با دولت افغانستان می‌توانند به پایان جنگی کمک کنند که در نتیجه آن ده‌ها هزار مردم افغانستان کشته و معیوب شده‌اند.

رئیس‌جمهور افغانستان در حالی از تصمیم اش برای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده این کشور خبر داده که در روزهای گذشته رایزنی‌ها میان رهبران جهادی، شخصیت‌های مطرح و احزاب سیاسی این کشور برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور آغاز شده است.

یادآوری می کنیم، که طبق تقویم از پیش تعیین شده، قرار است انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در آخر ماه حمل سال آینده برگزار شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала