برگزاری راهپیمایی همبستگی با خبرنگار دستگیر شده روسی در برابر سفارت اوکراین در مسکو + ویدیو

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر راهپیمایی همبستگی با کریل ویشینسکی در برابر سفارت اوکراین در مسکو برگزار شد + ویدیو
راهپیمایی همبستگی با کریل ویشینسکی در برابر سفارت اوکراین در مسکو برگزار شد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
راهپیمایی همبستگی با رئیس پورتال ریانووستی که نزدیک به نیم سال نظر به اتهام های دروغین زندانی شده است، در مسکو در برابر سفارت اوکراین امروز جمعه برگزار شد.

دادگاه در خرسون اوکراین کریل ویشینسکی رئیس ریا نووستی اوکراین را به دو ماه حبس محکوم کرد - اسپوتنیک افغانستان
دادگاه در خرسون اوکراین کریل ویشینسکی رئیس ریا نووستی اوکراین را به دو ماه حبس محکوم کرد
به گزارش اسپوتنیک، راهپیمایی همبستگی با کریل ویشینسکی رئیس پورتال ریا نووستی که نزدیک به نیم سال نظر به اتهام های دروغین زندانی شده است، در مسکو در برابر سفارت اوکراین امروز جمعه برگزار شد.

پیش از این، دادگاه شهر خرسان حکم زندان ویشنسکی را تا 28 دسمبر تمدید کرد.

در این راهپیمایی همبستگی با کریل ویشنسکی نزدیک به صد نفر از روزنامه نگاران مشهور، نمایندگان وزارت امور خارجه و دوما، فعالان حقوق بشر، دوستان و همکاران ویشنسکی از جمله دیمتری کیسلوف مدیر کل روزنامه روسیه امروز و مارگریتا سیمونیان سردبیر بخش رسانه ها و شبکه تلویزیونی راسیا سیودنیا زیر شعار «این موضوع با موضوع های سفید پوشیده شده» شرکت کرده بودند.

شرکت کنندگان در این تجمع شعارهایی را در پشتیبانی از ویشینسکی سر دادند. همچنین تصاویری از ویشینسکی با هشتگ «آزادی کریل ویشنیسکی را می خواهیم # Волю Кириллу Вышинскому! » نیز در دست داشتند. در لحظه برگزاری تجمع هیچکس از سفارت اوکراین بیرون نشد.

یادآوری می کنیم، که ماموران سازمان امنیت اوکراین روز 15 ماه می به دفتر کار خبرنگاران ریانووستی در کیف هجوم برده و به بازرسی از آنان پرداختند، که نزدیک به هشت ساعت طول کشید. کریل ویشینسکی، رئیس وبسایت ریانووستی اوکراین به اتهام پشتیبانی از جمهوری های خود خوانده دنباس و خیانت به دولت اوکراین دستگیر شد. حداکثر مجازات به خاطر این جرایم 15 سال زندان است. مسکو این اقدام کیف را خودسری نامیده و خواستار قطع فوری خشونت در برابر کارکنان رسانه های گروهی شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала