روش جدید برای درمان بیماری‌های افتادگی دریچه قلب

© Fotolia / Santypanروشن جدید برای درمان بیماری‌های افتادگی دریچه قلب
روشن جدید برای درمان بیماری‌های افتادگی دریچه قلب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جراحان قلب برای اولین بار در روسیه یک عملیات کامل آندوسکوپ را روی یک بیمار که مبتلا به افتادگی دریچه میترال بود انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک، جراحان قلب سیبری مرکز تحقیقات طبی روسیه، برای نخستین بار عملیات کامل آندوسکوپ (درون‌بین) را به روی یک بیمار که مبتلا به افتادگی دریچه میترال بود انجام دادند.

چگونه افراد مبتلا به بیماری های قلبی می توانند عمر شان را افزایش دهند؟ - اسپوتنیک افغانستان
چگونه افراد مبتلا به بیماری های قلبی می توانند عمر شان را افزایش دهند؟

این مرکز تحقیقات طبی توضیح داده است که این بیمار 24 سال سن داشته و از افتادگی دریچه میترال رنج می‌برد.
این مرکز تحقیقات طبی می‌گوید: "داکتران بخش جراحی قلب بدون پاره نمودن سینه بیمار از طریق و با سالم نگهداشتن دریچه قلب از طریق سوراخ کوچک درسترسی به قلب پیدا کرده و عملیات را به‌طور موفقانه انجام دادند و جریان تمام عملیات را از طریق مانیتور تماشا می‌کردند".
مرکز طبی اشاره کرد که تکنالوژی نوآوری سه بعدی به جراحان امکان انجام کار را داد تا داکتران در جریان عملیات با دق بالا و تمرکز به روی عملیات داشته و به بهترین روشن عملیات را انجام دهند و در حال حاضر عملیات به گونه موفقانه سپری شده و این جوان 24 ساله صاحب دریچه میترال سالم شده است.
برتری اصلی عملیات با استفاده از تکنیک‌های آندوسکوپ یا درون‌بین در جراحی قلب، کاهش میزان خونریزی و خطر عوارض چرک از زخم و عمل و شدت سندرم درد است.
هفت روز پس از عملیات بیمار از شفاخانه رخصت شده است و با توجه به حداکثر مداخله جراحی این جوان به سرعت بهبود می‌یابد. پیش از این، تنها در پیچ مرکز جراحی قلب عملیات‌ها و تکنیک‌های بازسازی کابل درییچه میترال انجام می‌شد که سه مرکز آن در آلمان و دو مرکز دیگر آن در اتریش و بلجیم موقیعت داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала