پوست بدن 100 هزار دالری یک مرد جوان در روسیه

© Sputnik / Alexey Filippovپوست بدن 100 هزار دالری یک مرد جوان در روسیه
پوست بدن 100 هزار دالری یک مرد جوان در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک جوان روس از شهر یکاترنبورگ تصمیم گرفته است که پوست بدن خود را به قیمت 100 هزار دالر به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک، یک مرد در شهر یکاترینبورگ روسیه می خواهد پوست خود را به قیمت 100 هزار دالر بفروشد. علاوه بر این، خود صاحب این محصول غیر معمول معتقد است که این قیمت برای چنین یک "شی منحصر به فرد" حتا حتی کمتر از بهای اصلی آنست؛ وی می گوید که احتمال دارد این "محصول" را حتا به حراج بگذارد.
البته، خریدار می تواند فقط پس از مرگ صاحب اصلی، این جنس را به دست آورد. اما این جوان می گوید، با گذشت زمان قیمت اپیدرم "پوست" افزایش خواهد یافت. او نه تنها موفق به دیدار ستارگان مشهور جهان شد، بلکه توانست خواست خود را نیز بر آنها بقبولاند.
تنها در دستان این مرد نام ده ها هنرمند معروف خالکوبی "تاتو" شده که هنگام گذاشتن امضای خود با قلم معمولی؛ حتا فکر نمی کردند که نام شان را برای ابد بر روی بدن این جوان حک می کنند.
این جوان روس که یوری گالاکتیونوف نام دارد، امضای هنرمندان معروف را روی بدن خود می گیرد و سپس آنها را با رنگ بر روی پوست خود خالکوبی "تاتو" می کند.
او مطمئن است که پوست خود را به یک اثر هنری تبدیل می کند. او تا حدی مطمئن است که حتی پس از مرگ آماده است از آن جدا شود. اگرچه ظاهرا این دلچسبی بسیار خودخواهانه به نظر می رسد، اما او که عاشق موسیقی است باور دارد که تاریخ را رقم می زند که به نظر وی؛ این امر بسیار مهم تر از پول است.
واقعیت این است که، او زمانی به فکر قیمت گذاشتن بالای خالکوبی های خود شد که یک کلکسیونر خارجی به عنوان یک "تابلوی زنده" به او علاقمندی نشان داد. آنوقت بود که وی شروع به گذاشتن قیمت کرد.
اکنون کسانی که می خواهند این جنس را خریداری کنند با هم در تماس هستند؛ اما آنها باید؛ چند شرط را مراعات کنند که شامل انتظار تا زمان مرگ صاحب اصلی پوست، و استفاده نکردن آن به جای قالینچه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала