قتل مرموز دو خواهر عربستانی در امریکا + عکس

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر قتل مرموز دو خواهر عربستانی در امریکا
قتل مرموز دو خواهر عربستانی در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس امریکا در حال بررسی مرگ مرموز دو خواهر عربستانی است که بدنشان در حالی که با ریسمان به هم بسته شده بود، در رودخانه‌ای در نیویورک کشف شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به نقل از " اسوشیتدپرس" جنازه این دو دختر 16 و 22 ساله درتاریخ 24 اکتبر در حاشیه رودخانه هودسون در 225 مایلی ویرجینیا شهر محل سکونتشان تا پیش از ناپدید شدن در ماه آگست، پیدا شد.

پلیس که تا روز سه شنبه درباره نحوه مرگ آنان اظهار نظر نکرده، تنها اعلام کرد که بدن این دو خواهر در حالی که صورت‎هایشان در مقابل هم قرار داشت، ریسمان پیچی شده بودند و علائم واضحی از تروما نداشتند و لباس کامل پوشیده بودند. 

مادر این دختر‌ها به پولیس گفته است که یک روز قبل از پیدا شدن اجساد یک مقام سفارت عربستان سعودی به خانواده وی دستور ترک امریکا را داد. این مقام سفارتی دلیل این دستور را درخواست پناهندگی سیاسی دختران خانواده اعلام کرده بود.

پزشکی قانونی با توجه به عدم وجود علائم تروما در اجساد، نظریه پرتاب کردن این افراد به رودخانه از بالای پل جورج واشنگتن را رد کرد.

کنسولگری عربستان سعودی در واشنگتن با انتشار بیانیه‌ای از ارائه کمک‌ها به خانواده این دختران خبر داد و اعلام کرد این دو دختر به همراه برادر خود در واشنگتن در حال تحصیل بودند.

این در حالی است که پولیس اعلام کرده این دو دختر به همراه مادر خود در سال 2015 از عربستان به امریکا مهاجرت کردند و در حومه واشنگتن ساکن شدند.


در نهایت پولیس با انتشار تصاویر نقاشی شده از چهره‌های آنان در رسانه‌های اجتماعی از همه برای شناسایی این دو دختر کمک خواست.

اگرچه گمانه زنی ها درباره این پرونده مشکوک همچنان ادامه دارد اما پولیس از وجود فرد سومی در این ماجرا خبر داد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала