معرفی موتر های قابل اعتماد در جهان

© AP Photo / Jens Meyerمعرفی موتر های قابل اعتماد در جهان
معرفی موتر های قابل اعتماد در جهان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان مجله امریکایی Consumer Reports قابل اعتماد ترین موترها در جهان را رتبه بندی کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک به اشاره به مجله Consumer Reports، در چوکات تحقیقات انجام شده از سوی این مجله، کارشناسان بیش از نیم میلیون راننده های را مورد بررسی قرار دادند.
بررسی نشان می دهد که بیشترین اطمینان در میان موتر شرکت های آسیایی، مربوط به موتر های جاپانی مارک لکسوس، تویوتا، مزدا، سوبارو و همچنین کیا موتورز کوریای جنوبی است.
در بازار اروپا، بهترین موترها از لحاظ ایمنی، آئودی، ب‌ام‌و، مینی کوپر (بخشی از BMW)، می باشد و پورشه و برعلاوه فولکس واگن ترجیح داده می شوند.
موتر های که در امریکا مطمئن هستند؛ عبارتند از فورد، بیوک، لینکلن، داج و جیپ می باشد
علاوه بر این، کارشناسان امن ترین مدل ها را رتبه بندی کردند که موتر های Lexus GX، تویوتا Prius C، مزدا MX-5 Miata و Subaru Crosstrek می باشند.
همچنین گفته می شود در ماه آگست، متخصصان SpeedMe پنج موتر معتبر مورد استفاده در بازار روسیه را رتبه بندی کردند که عبارتند از Hyundai Solaris، Peugeot 508، Volkswagen Polo، Volkswagen Jetta و Kia Sorento Prime.
بر اساس اطلاعات سازمان تست تصادف اروپایی، امن ترین موتر ها در سال 2017، فولکس واگن آرتون، فولکس واگن T-Roc (مینی کراسور)، فولکس واگن پولو (کلاس B)، Opel Crossland X ، Subaru Impreza و XV از جمله موتر های خانواده کوچک می باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала