واکنش کرملین به کنترول‌شدن پهپادها در حمله بر پایگاه حمیمیم توسط امریکا

© Sputnik / Dmitriy Vinogradovواکنش کرملین به کنترول‌شدن پهپادها در حمله بر پایگاه حمیمیم توسط امریکا
واکنش کرملین به کنترول‌شدن پهپادها در حمله بر پایگاه حمیمیم توسط امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قبل از این معاون وزیر دفاع روسیه اعلام نموده بود که پهپادهای تروریست‌ها که بر پایگاه حمیمیم حمله نمودند، به‌حالت دستی از طیارهٔ امریکایی کنترول می‌شد.

به گزارش اسپوتنیک، کرملین اطلاعات درمورد اینکه پهپادهایی که بر پایگاه حمیمیم در سوریه حمله نموده اند، از طیارهٔ اکتشافی امریکایی Poseidon-8 کنترول می‌شدند، را هشداردهنده خواند.

دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه به خبرنگاران گفت: "هیچ کسی باید شک نداشته باشند که نتیجه‌گیری و تجزیه و تحلیل لازم توسط نظامیان ما انجام خواهند شد".

حملهٔ پهپادها بر پایگاه حمیمیم توسط امریکا هماهنگی می‌شد - اسپوتنیک افغانستان
حملهٔ پهپادها بر پایگاه حمیمیم توسط امریکا هماهنگی می‌شد

از کنترول‌شدن پهپادهای جنگجویان در حمله بر پایگاه هوایی حمیمیم در سوریه توسط امریکایی‌ها، پیش از این الکساندر فومین، معاون وزیر دفاع روسیه، خبر داده بود.

وی گفت: "کنترول به حالت دستی توسط یک دهقان صورت نمی‌گیرد، بلکه طیارهٔ مجهز به تخنیک مدرن Poseidon-8 قادر به این کار است".

سخنگوی رئیس جمهور روسیه افزود که ممکن است موضوع پهپادها در سوریه در دیدار آینده ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئيس جمهور ایالات متحده امریکا مورد بحث قرار بگیرد.

پنتاگون تاهنوز درمورد اعلامیهٔ وزارت دفاع روسیه مبنی بر پهپادهای جنگجویان و حمایت طیارهٔ امریکایی از آنان ابراز نظر نکرده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала