جلوگیری از قاچاق 430 نفر در یک ماه گذشته در نیمروز

© Photo / moi / moiجلوگیری از قاچاق 430 نفر در یک ماه گذشته در نیمروز
جلوگیری از قاچاق 430 نفر در یک ماه گذشته در نیمروز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت داخله افغانستان اعلام کرده است که پولیس ولایت نیمروز در یک ماه گذشته از قاچاق 430 نفر به خارج از کشور جلوگیری کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پولیس نیمروز در یک ماه گذشته، از قاچاق 430 شهروند به بیرون کشور در این ولایت جلوگیری کرده است.

بازداشت 4 تن به اتهام سازماندهی حملات تروریستی در روز انتخابات - اسپوتنیک افغانستان
بازداشت 4 تن به اتهام سازماندهی حملات تروریستی در روز انتخابات

نیروهای پولیس ملی، دریک ماه گذشته، با اجرای چندین عملیات خاص درمرز ولایت نیمروز، ضمن بازداشت 11 فرد مظنون درپیوند به قاچاق انسان، از قاچاق 430 شهروند کشور به بیرون از افغانستان جلوگیری کرده اند.
در 10 رویداد جداگانه قاچاق انسان، 17 عراده موتر نوع توتیا که در آن اغلبآ قاچاقچیان انسان، مسافرین را انتقال می‌نمایند، بدست آورده اند.
ولایت نیمروز در جنوب‌غرب تنها ولایت افغانستان است که با ایران و پاکستان مرز دارد. این ویژگی ولایت نیمروز را به گذرگاه اصلی قاچاق انسان تبدیل کرده‌است.
به همین منظور، نیروهای پولیس ملی تلاش های شان را به هدف جلوگیری از قاچاق انسان شدت بخشیده اند، اما قاچاقچیان انسان که ازشبکه‌ای پیچیدۀ چند میلیتی تشکیل شده اند، اغلب جوانان کشور را از ولایت‌های مختلف کشور به ولایت نیمروز می‌آورند و از مرز نیمروز به بیرون کشور قاچاق می‌نمایند.
نیروهای پولیس ملی افغانستان، طی سال های گذشته، تلاش های چشمگیری را در امر مبارزه با قاچاق انسان انجام داده اند و این تلاش ها به گونه جدی همیشه درمرز های کشور ادامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала