جادوگرها ترامپ را نفرین کردند + ویدیو

© AFP 2023 / Roberto Schmidtجادوگرها ترامپ را نفرین کردند + عکس
جادوگرها ترامپ را نفرین کردند + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در فروشگاه های مخصوص جادوگر ها در نیویورک، مراسم جادو و نفرین علیه رئیس جمهور امریکا انجام شد.

به گزارش اسپوتنیک، در فروشگاه مخصوص جادوگران در کاتلاند" نیویورک، مراسم ویژه به هدف نفرین قرار دادن دونالد ترامپ و یکی از اعضای دادگاه عالی برت کانونا، که به آزار و اذیت جنسی متهم شده بود، انجام شد. نوار ویدیویی این مراسم که به صورت مستقیم از صفحه فیس بوک این فروشگاه منتشر شد موجود است. 

این مراسم با حضور 60 نفر برگزار شد. آنها مراسم دعا خوانی و نفرین های شان را بالای گدی های تکه‌ای و عکس های کوانو، ترامپ ورهبر جمهوری خواهان، میچ مک کونال اجرا نمودند. مخالفان قاضی دادگاه عالی و همچنین امریکایی های مذهبی که سعی داشتند مانع انجام این مراسم شوند، در اطراف این فروشگاه گرد آمدند.

20 اکتبر در صفحه این مغازه در فیس بوک، تبلیغات در مورد برگزاری این مراسم منتشر شد. برای کسانی که بنابر دلایلی نمی توانستند در مراسم حضور یابند، توصیه های لازم داده شد تا مراسم را در خانه های شان انجام دهند.
به آنها توصیه شد که خاک گورستان، تکه های شیشه، شمع سیاه و عکس شخصی را که می خواهند جادو شود تهیه کنند.
همچنین سفارش شد که جهت تاثیر خوبتر بهتر است که، هر شنبه پس از غروب آفتاب این مراسم را تکرار کنند. تکت های اشتراک در این مراسم " جادو جنبل" به قیمت 10 دالر به فروش رسید.
مراسم نوبتی این جادو و نفرین در تاریخ سوم نوامبر برگزار خواهد شد. تنظیم کنندگان امیدوارند که در مراسم جدید نیز 60 تن را برای اشتراک جلب نمایند. آنها وعده سپردند که نصف قیمت تکت های فروخته شده را به سازمان های خیریه منتقل خواهند کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала