واکنش امریکا در صورت وقوع جنگ در اروپا چگونه خواهد بود؟

© REUTERS / Danny Kelley/Courtesy U.S. Navyواکنش امریکا در صورت وقوع جنگ در اروپا چگونه خواهد بود؟
واکنش امریکا در صورت وقوع جنگ در اروپا چگونه خواهد بود؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نظامیان امریکایی در صورت وقوع جنگ بزرگ در اروپا به زحمت خواهند توانست به منطقه درگیری برسند.

امریکا در تلاش است تا اروپا را از کنترول روسیه خارج کند - اسپوتنیک افغانستان
امریکا در تلاش است تا اروپا را از "کنترول" روسیه خارج کند
به گزارش اسپوتنیک، دیوید لارتر مقاله نویس Defense News نوشت: ایالات متحده به تشکیل«زیربنا» برای درگیری های نظامی احتمالی در اروپا پرداخته است.

وی می نویسد:- "اگر جنگ همین فردا آغاز شود، اعزام تانک ها وتسلیحات و تجهیزات سنگین برای نظامیان امریکایی بسیار دشوار خواهد بود".

این نویسنده Defense News اضافه می کند، که در حال حاضر امریکا در مقایسه با زمان جنگ جهانی دوم دارای ناوهای به مراتب کمتری برای حمل تسلیحات است و همچنین تعداد تجهیزات نظامی خراب و دچار نقص فنی در این کشور بطور دائمی رو به افزایش است.

مقاله نویس Defense News اضافه می کند، که هر 46 ناو امریکایی در حال آماده باش رزمی بطور محسوس کهنه شده اند و مدت خدمت آنها به پایان می رسد و همچنین مسائلی در پیوند با کادرهای ماهر موجود است.
این مقاله نویس خاطرنشان می کند، که حتی اگر امریکا بتواند شماری کافی نیروهای مسلح را به اروپا اعزام کند، با یک مسئله جدی دیگر روبرو خواهد شد و آن اینکه چکونه نیازهای گروه نظامی خود را تامین نماید.

نویسنده Defense News در ادامه می نویسد:- "کاهش توان بسیجی امریکا باعث نگرانی واشنگتن می شود چون ساختار امنیت ملی این کشور با تهدید دوگانه ای از سوی چین و روسیه روبرو شده است".
در همین حال، ناخدا جری هندریکس افسر نیروی دریایی امریکا اعتراف می کند، که مسئله حمل تسلیحات به منطقه درگیری برای کشور وی به یک«مسئله راهبردی دارای اهمیت روزافزون» تبدیل شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала