راز جوانی زن چینی 50 ساله افشا شد + عکس

© Fotolia / Leungchopanراز جوانی زن چینی 50 ساله افشا شد
راز جوانی زن چینی 50 ساله افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زن چینی که در 50 سالگی به مانند دختر 20 ساله معلوم می گردد، راز جوانی دایمی خود را افشا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail، لیو الین خانم 50 ساله چینی راز جوانی خود را افشا نموده می گوید که از همه اولتر تمرینات ورزشی در هوای سرد باعث شده است که او در 50 سالگی تا این حد جوان بماند. او اعتراف نموده است که از 30 سال قبل وی روزانه در آب های آزاد آببازی می کند. او تا 40 کیلومتر در آبهای خلیج " مالاک" آببازی نموده و از ارتفاع 5:5 کیلومتر از پراشاوت پریده و در هوای منفی 30 درجه " یوگا" می کرد.  

الین، که پیش ازاین یک کتابدار بازنشسته بود و اکنون ، یک بلوگر محبوب است، مصروف یادگیری " پرش در آب " در سواحل فیلیپین است. او گفته است "من همیشه دریا را دوست داشتم و می دانستم که چگونه با اسکواش شنا کنم، اما حالا خودم یک هدف جدید را برای خود تعیین کرده ام و امیدوارم که روزی به آن نائل آیم. من می خواهم که بدون هیچگونه تجهیزات در اعماق آب فرو روم و شنا کنم. 

 
این زن تصور زیبایی در چین را متغییر نموده است. پیش ازاین در چین،پوست سفید، سادگی، متواضع بودن و آرامش زن دلیل زیبایی او شمرده میشد. اما الین به تدریج این تصورات ار از میان می بردارد. او شجاع است و از آزمایش چیز های جدیدهراس ندارد.  

او هدف اصلی زندگی خود را به شوخی سیاحت به دور جهان می نامد.او لباس های زیبا و " بیکینی" های رنگین بر تن می کند. پسر 23 ساله الین می گوید، پیدا کردن دوست دختر برای وی مشکل است، زیرا همه مادر او را به جای دوست دخترش تلقی می کنند. الین می امیدوار است این چهره و ظاهر خود را تا 80 سالگی حفظ کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала