اسرائیل اطلاعات درباره سرنگونی ایل-20 را به روسیه داد

CC BY-SA 3.0 / Kirill Naumenko / Russian Air Force Ilyushin Il-20اسرائیل اطلاعات درباره سرنگونی ایل-20 را به روسیه داد
اسرائیل اطلاعات درباره سرنگونی ایل-20  را به روسیه داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده نیروی هوایی اسرائیل در دیدارش با نمایندگان وزارت دفاع روسیه، اطلاعات درباره سرنگونی هواپیمای نظامی ایل-20 را تحویل این نمایندگان کرد.

اسرائیل هواپیمای ایل-20 روسیه را سرنگون کرد - اسپوتنیک افغانستان
اسرائیل هواپیمای ایل-20 روسیه را سرنگون کرد
به گزارش اسپوتنیک، ارتش اسرائیل اعلام کرد، که امیکام نورکین فرمانده نیروی هوایی اسرائیل در دیدار با نمایندگان وزارت دفاع روسیه، اطلاعات درباره سرنگونی هواپیمای نظامی ایل-20 را به آنها تحویل کرده است.

علاوه بر این، اسرائیل به روسیه اطلاعاتی درباره تلاش های ایران برای تقویت موقعیت اش در سوریه و انتقال جنگ افزارهای راهبردی به حزب الله را نیز داده است.  

ارتش اسرائیل خاطر نشان می کند، که برای هماهنگ سازی باید اقدام های لازم در سوریه انجام و به منافع هر دو کشور باید احترام گذاشته شود.

یادآوری می کنیم، که وزارت دفاع روسیه اطلاع داده بود، که 17 سپتمبر حوالی ساعت یازده شب (به وقت مسکو) ارتباط با هواپیمای روسی ایل — 20 که به پایگاه هوایی حمیمیم در حال بازگشت بود، قطع شد. براساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، این هواپیما با 15 تن خدمه پرواز در فاصله 35 کیلومتری از سواحل بحیرۀ مدیترانه قرار داشت.

چنانکه در وزارت دفاع روسیه گفته اند، در عین زمان چهار جنگندۀ اف — 16 اسرائیلی، بر ولایت لاذقیه سوریه حملات هوایی انجام می ‌دادند، و از کشتی نظامی فرانسوی اوورن (Auvergne) نیز راکت پرتاب می‌ شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است، که هواپیماهای اسرائیلی قصداً در منطقه لاذقیه وضعیت خطرناک ایجاد نمودند، ابزارهای کنترل هوایی اسرائیل از پیش هواپیمای ایل — 20 را دیده بودند، زیرا هواپیمای مذکور در حال فرود آمدن بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала