صحنه‌سازی “کلاه سفیدها” با استفاده از گروگان‌ها

© AFP 2023 / Amer Almohibanyصحنه‌سازی “کلاه سفیدها” با استفاده از گروگان‌ها
صحنه‌سازی “کلاه سفیدها” با استفاده از گروگان‌ها - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
“کلاه سفیدها” در حال برنامه‌ریزی برای مراحل آماده‌گی صحنه‌سازی حملات کیمیاوی به ادلب در سوریه قرار است از اعضای خانواده‌های ستیزه‌جویان که آماده مصالحه با دولت سوریه استند استفاده کنند.

به گزارش اسپوتنیک، عمار جمال، فعال حقوق بشر سوریه، گفته است که "کلاه ‌سفیدها" در حال برنامه‌ریزی برای آماده‌گی صحنه‌سازی حملات کیمیاوی به ادلب در سوریه قصد داردند از اعضای خانواده‌های ستیزه‌جویان که آماده همکاری و مصالحه با دولت سوریه استند استفاده کنند.

آمادگی برای حمله کیمیاوی در ادلب توسط تروریستان - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی برای حمله کیمیاوی در ادلب توسط تروریستان

جمال می‌گوید: "کارمندان سازمان "کلاه سفیدها" برای صحنه‌سازی حمله کیمیاوی آماده می‌شوند و از اعضای خانواده‌های آن ستیزه‌جویان که خواهان آشتی با نیروهای دولتی استند استفاده خواهند کرد".
مطابق با اطلاعات فعال حقوق بشر سوریه، این صحنه‌سازی حملات کیمیاوی به ادلب در سوریه در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.
امروز وزارت دفاع ملی روسیه اعلام کرد، که تا شب 8 سپتمبر آمادگی جنگجویان برای حمله کیمیاوی در ادلب تکمیل می‌شود.
ایگور کوناشینکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع ملی روسیه گفت:- "تحریکات آماده سازی حمله با سلاح های کیمیاوی در ادلب سوریه تا شب 8 سپتمبر توسط تروریستان تکمیل می‌شود و ما باید آمادگی در برابر این حملات را داشته باشیم".
او گفت:- "آمادگی کامل همه شرکت کنندگان در انجام تحریکات کیمیاوی تا شب 8 سپتمبر تکمیل می‌شود و این تحریکات توسط تروریستان با فرماندهی برخی از تیم های ویژه از جمله دوستان خارجی شورشیان سوری عملی خواهد شد".
کوناشینکوف افزود، وزارت دفاع روسیه همچنان از نزدیک نظاره بر وضعیت گروه های نیروهای مسلح از کشورهای مختلف در شرق سوریه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала