تمرینات نظامی روسیه هشدار برای تمام جهان

© AP Photo / Zha Chunmingتمرینات نظامی روسیه هشدار برای تمام جهان
تمرینات نظامی روسیه هشدار برای تمام جهان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه در سال جاری شماری از مانور های نظامی از جمله تمرینات " وستوک – 2018 " را اجرا نمود.


به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه آلمانی Handelsblatt روسیه با اجرای این مانور ها برتری نظامی خود را برای کشور های ناتو به نمایش گذاشت.
روزنامه آلمانی، مانور های نظامی روسیه را با بزرگترین عملیات های نظامی جنگ جهانی دوم مقایسه نموده و خاطر نشان می سازد که چنین مانور ها از سوی روسیه هشداری برای تمام جهان بوده و همکاری نظامی مسکو و پکن، کابوس وحشتناک برای ارتش امریکا محسوب می گردد.
لازم به ذکر است که برنامه چهارمین همایش اقتصادی وستوک، نمایانگر روابط عالی بین روسیه و چین است. روزنامه نگاران معتقد اند مسکو به این ترتیب قدرت خود را به جهانیان به نمایش گذاشته و نشان می دهد که این کشور در انزوا قرار نداشته و همکاری های نزدیک را با یکی از کشور های قدرتمند جهان دارا است.
وزارت دفاع روسیه می گوید این بزرگترین تمرین نظامی روسیه از سال 1981 تاکنون است، سالی که نظامیان شوروی سابق، مانور نظامی «زاپاد-81» را برگزار کردند اما این تمرین نظامی در مقیاسی بزرگتر انجام خواهند شد.
تمرینات «وستوک-2018» در ناحیه مرکزی و شرقی نظامی روسیه در شهر " ولادی واستوک" برگزار می گردد و در آن حدود 300 هزار نظامی، بیش از 1000 هواپیما، دونیروی دریایی روسیه و تمامی قطعات هوایی این کشور مشارکت خواهند کرد.
این تمرین نظامی طی روز های 11 تا 15 سپتامبر برگزار خواهد شد و در آن 600 نظامی چین شرکت خواهد کرد.
در این همایش والیان، شخصیت های رسمی، روسای شرکت های بزرگ و کارفرمایان دو کشور شرکت خواهند کرد. هیأت چین در این همایش بزرگترین هیأت از نگاه تعداد نمایندگان خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала