ورود مزدوران خارجی از امریکا و کانادا به دنبس

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ورود مزدوران خارجی از امریکا و کانادا به دنبس
ورود مزدوران خارجی از امریکا و کانادا به دنبس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شماری زیادی از مزدوران خارجی از جمله پرسنل درجه دار نظامی از ایالات متحده امریکا و کانادا به دنبس وارد شدند.

پوتین: ترور زاخارچنکو مردم دنبس را به زانو در نمی آورد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین: ترور زاخارچنکو مردم دنبس را به زانو در نمی آورد
به گزارش اسپوتنیک، دانیل بیزسونوف رئیس سرویس مطبوعاتی فرماندهی عملیات جمهوری خلق دونتسک گفت:- "شماری زیادی از مزدوران خارجی از جمله پرسنل درجه دار نظامی از ایالات متحده امریکا و کانادا به دنبس وارد شدند".

او افزود، مزدوران زیر نام پیاده نظام موتوری 56 و تیپ هفتم توپخانه 406 واقع در نزدیکی روستای ارزوف جا به جا شده اند و علاوه بر این، آنها وارد ستاد OTG وستوک هم شده اند.
بیزسونوف گفت:- "ما این را رد نمی کنیم که نیروهای نظامی تازه وارد نیروهای مسلح خارجی مستقر در نزدیکی روستای ارزوف در انجام عملیات تهاجمی سهم نخواهند گرفت".

در همین حال، رئیس سرویس مطبوعاتی جمهوری خلق دونتسک گفت، که ورود نظامیان خارجی در پیوند به آماده سازی نیروهای امنیتی اوکراین برای تشدید درگیری ها در جنوب منطقه دونتسک است.
پیش از این در جمهوری خلق دونتسک گفته می شد، که در خط مرزی تک تیراندازها و گروه های شناسایی نیروهای اوکراینی فعال شده است.
نیروهای انتظامی جمهوری خلق دونتسک بر این باور است، که نیروهای امنیتی اوکراین در مرز با جمهوری خلق دونتسک می خواهند آتش بس را بشکنند. اوکراین با ارائه اظهارات دروغ درباره گلوله باری توسط نیروهای جمهوری خلق دونتسک همچنان به تنش ها در منطقه دامن می زند. آتش میان اوکراین و جمهوری خلق دونتسک از تاریخ 29 اگوست به اجرا درآمده بود.
تلاش برای از بین بردن آتش بس
ولادیمیر کونونوف وزیر دفاع جمهوری جدایی طلب دونتسک گفت:- "بر اساس اطلاعات ما، در قلمرو اوکراین دیروز هلیکوپترها و هواپیماها در طول امتداد خط مرزی تماس به تحریک نیروهای ما برای اخلال آتش بس پرداخته بودند".

او افزود، اگر ارتش جمهوری خلق دونتسک در برابر تحرکات اوکراین دست به نقض آتش بس پرداخته بودند، توسط روزنامه نگاران و حقوق بشر که در کیف هستند، حتمن ثبت می شد.

به گفته کونونوف،  وضعیت در خط ارتباطی زیر کنترل نیروهای جمهوری خلق دونتسک اعلام شده است. 

یادآوری می کنیم، که دو روز پیش الکساندر زاخارچنکو رهبر جمهوری خلق دونتسک در نتیجه حمله تروریستی جان باخت. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала