احتمال اخراج ملانیا ترامپ از امریکا

© AP Photo / David Goldmanاحتمال اخراج ملانیا ترامپ از امریکا
احتمال اخراج ملانیا ترامپ از امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارمند سابق کاخ‌سفید در کتاب جدید خود از احتمال لغو حق شهروندی و اخراج بانوی اول امریکا از این کشور از سوی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، مشاور پیشین رئیس‌جمهوری امریکا، در کتابی که درباره اسرار کاخ سفید نوشته عنوان کرد که وی همسرش را تهدید کرده بود که چنانچه در دوران فعالیتش در مقام رئیس دولت از او طلاق بگیرد یا ترکش کند، او را از کشور اخراج کند.
اوماروسا نیومن، مشاور پیشین رئیس‌جمهور امریکا، بار دیگر از اسراسر درون کاخ سفید پرده برداشت. نیومن گفت که "دونالد ترامپ"، رئیس‌جمهوری امریکا، با استفاده از طرحی ویژه توانست برای همسر خود شهروندی بگیرد. به گفته نیومن، این طرح برای افرادی در نظر گرفته شده بود که «توانایی‌های چشمگیر» داشته باشند.
مشاور پیشین رئیس‌جمهوری امریکا، در کتابی که درباره اسرار کاخ سفید نوشته عنوان کرد که ترامپ همسرش را تهدید کرده بود که چنانچه در دوران فعالیتش در مقام رئیس دولت از او طلاق بگیرد یا ترکش کند، او را از کشور اخراج کرده و به سرزمین مادری‌اش، می‌فرستد.
اوماروسا نیومن عنوان کرد که "برخی از افراد نزدیک به ترامپ"، تردیدهایی درباره شهروندی "ملانیا ترامپ" همسر رئیس‌جمهوری امریکا داشتند و معتقد بودند که رئیس‌جمهوری امریکا از نفوذ خود در این قضیه بهره برده است.
اوماروسا در کتاب خاطرات خود عنوان می‌کند که ملانیا ترامپ منتظر اتمام دوران ریاست‌جمهوری همسرش است تا پس از آن از وی طلاق بگیرد. این مشاور پیشین همچنین عنوان کرد که چنانچه ملانیا همسرش را پیش از اتمام دوران ریاست‌جمهوری ترک کند، ترامپ راهی برای «باطل کردن» شهروندی وی پیدا خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала