ترامپ قصد داشت در مراسم تحلیف به کتاب خودش سوگند یاد کند!

© Sputnik / Snhingerترامپ قصد داشت در مراسم تحلیف به کتاب خودش سوگند یاد کند!
ترامپ قصد داشت در مراسم تحلیف به کتاب خودش سوگند یاد کند! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور سابق کاخ سفید فاش کرد رئیس‌جمهور امریکا قصد داشته در مراسم تحلیفش از کتاب خود به جای کتاب مقدس استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Slate، اورماروسا مانیگو نیومن، مشاور سابق کاخ سفید فاش کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا قصد داشته در مراسم سوگند ریاست جمهوری خود به جای کتاب مقدس از نخسه یکی از کتاب‌های خود استفاده کند.
مشاور سابق دونالد ترامپ در کتاب جدیدی تحت عنوان «روانی: حکایت یک کارمند داخلی از کاخ سفید ترامپ» این اظهارات را مطرح کرد. بر اساس گزیده‌ بدست آمده از این کتاب، که روز شنبه در مجله اسلیت منتشر شد، ترامپ قصد داشته است در مراسم تحلیف ریاست جمهوری روی کتاب «هنر معامله»، از نوشته‌های خودش، سوگند یاد کند.
نیومن در این کتاب نوشت: "او از من پرسید: نظرت درباره اینکه من روی کتاب هنر معامله سوگند بخورم چیه؟".

زمانی که نیومن به ترامپ درباره شکستن سنت سوگند ریاست جمهوری می‌پرسد، ترامپ در پاسخ او گفته هنر معامله یک کتاب پرفروش است.
همچنان بر اساس مطالب ذکر شده در کتاب نیومن، ترامپ در این باره گفته این کتاب بزرگترین کتاب تجاری در تمامی دوران است. این کتاب نشان می‌دهد که من چگونه معاملات بزرگی برای این کشور انجام داده‌ام. نیومن در کتاب خود نوشته است: ترامپ این نظرات را به شوخی مطرح کرد اما من کاملا می‌دانستم ترامپ در واقع بسیار جدی است.
ترامپ به همراهی تونی شوارتس در سال 1987 کتاب هنر معامله را برای نشان دادن بخشی از خاطرات و توصیه‌های کسب و کاری خود نوشت. شوارتس که به یکی از منتقدان جدی ترامپ تبدیل شده اوایل امسال و پس از لاف‌زنی‌های ترامپ درباره مهارت نویسندگی‌اش در توئیتر خود نوشت: ترامپ نمی‌تواند یک کتاب بخواند چه برسد به اینکه یک کتاب بنویسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала