پنتاگون جایگزین برای «جی پی اس» ایجاد خواهد کرد

© vk.comپنتاگون جایگزین برای «جی پی اس» ایجاد خواهد کرد
پنتاگون جایگزین برای «جی پی اس» ایجاد خواهد کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده قصد دارد سیستم های جایگزین موقعیت یاب جهانی و ناوبری را در صورت نابودی سیستم فعلی ماهواره ای موقعیت یاب جهانی (GPS) توسعه دهد.

Glonass- GPS - اسپوتنیک افغانستان
سیستم «جی.پی.اس» امریکا در خدمت بمب های کوریای جنوبی
به گزارش اسپوتنیک، مایک پینس معاون رئیس جمهور ایالات متحده امریکا اعلام کرد، که وزارتخانه فضایی نظامی تا سال 2020 (همراه با نیروی هوایی و نیروی دریایی) در حال برنامه ریزی برنامه جایگزین برای جی پی اس است.

پیشتر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، وظیفه تخصیص نیروهای نظامی فضایی را به نوعی جداگانه از نیروها تعیین کرد و خواستار سلطه در این ساحه شد.

به گفته رییس کاخ سفید، ایالات متحده به رهبری در فضا هدف قرار گرفته و قصد ندارد «برای روسیه و چین چالش برانگیزد».

پنتاگون بارها و بارها ابراز نگرانی در مورد اقدامات احتمالی روسیه و چین برای از بین بردن یا سرکوب سیستم GPS ایالات متحده در برابر این واقعیت است که دو کشور در حال حاضر از سیستم های ناوبری جهانی خود از جمله برای اهداف نظامی استفاده می کنند.

این گزارش مشخص نمی کند که چه سیستمی و چه زمانی می تواند به عنوان یک جایگزین برای GPS توسعه یابد.

این سند همچنین شامل ایجاد چهار واحد در نیروی فضایی ایالات متحده است.

این واحدها شامل فرماندهی جدید مبارزه، آژانس مشترک برای خرید ماهواره برای استفاده نظامی و پرسنل نظامی نیروهای هوایی و زمینی، آژانس توسعه فضایی و نیروهای عملیات فضایی است.

یادآوری می کنیم، که تا پایان سال 2018، پنتاگون پیشنهاد قانونی برای تشکیل نهایی نیروهای هوایی و زمینی را آماده خواهد کرد. این برنامه برای کنگره در اوایل سال آینده به عنوان بخشی از پیشنهاد بودجه دولت ترامپ برای سال 2020 پیشنهاد خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала