دیدارهای جداگانۀ اشرف غنی با بزرگان سیاسی در ارگ

© Photo / ارگدیدارهای جداگانۀ اشرف غنی با بزرگان سیاسی در ارگ
دیدارهای جداگانۀ اشرف غنی با بزرگان سیاسی در ارگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس ‌جمهوری افغانستان در دیدار با بزرگان سیاسی کشور گفته است که مشوره پیرامون مسایل ملی و مهم، یک اصل برای بیرون‌ رفت افغانستان از چالش ‌ها و مشکلات می باشد.

به گزارش اسپوتنیک،  دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری با نشر یک خبرنامه نوشته است که رئیس جمهور غنی به سلسلۀ نشست‌ های مشورتی خویش پیرامون مسایل ملی و مهم کشور، با رهبران و شخصیت ‌های سیاسی و جهادی به گونۀ جداگانه در مورد صلح، آتش بس، انتخابات و ديگر موضوعات مهم جاری افغانستان صحبت و مشورت نموده است.

در این دیدارها رئیس ‌جمهور غنی، مشوره در خصوص مسایل مهم کشوری را برای بیرون ‌رفت از چالش‌ ها و مشکلات موجود افغانستان، یک اصل دانسته است.

موصوف افزوده است که سلسلۀ نشست‌ های مشورتی به‌ منظور استفاده از نظریات و طرح‌ های بزرگان سیاسی و ملی مملکت، ادامه خواهد یافت.

منبع نوشته است که در این دیدارهای مشورتی که از چند روز به این سو در ارگ جریان داشت، رئیس‌جمهور محمد اشرف غنی؛ با جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری، حامد کرزی رئیس ‌جمهور پیشین کشور، استاد عبدرب الرسول سیاف، حضرت صبغت ‌الله مجددی، محمد یونس قانونی، عطا محمد نور، استاد محمد محقق، انجنیر محمد خان، انجنیر گلبدین حکمتیار، استاد محمد کریم خلیلی، محمد الماس زاهد، میر امان الله گذر، حاجی اقبال صافی، حاجی دین‌ محمد، عبدالحکیم منیب، استاد محمد اکبری، سید حامد گیلانی، انوارالحق احدی، عبدالهادی ارغندیوال، عطاالله لودین و شماری از اعضای شورای انسجام جمعیت اسلامی تحت ریاست سید اکرام‌ الدین، به شکل جداگانه دیدار کرد.

در این دیدارها بزرگان و رهبران سیاسی کشور، در خصوص وضعیت جاری و مسایل سیاسی افغانستان به شمول صلح و امنیت، آتش بس و انتخابات، دیدگاه ‌ها، پیشنهادات و نظریات شان را با رئیس ‌جمهور شریک ساختند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала