جانی دپ از لت خوردن از دست همسرش شکایت کرد

© REUTERS / Danny Moloshok/جانی دپ از لت خوردن از دست همسرش شکایت کرد
جانی دپ از لت خوردن از دست همسرش شکایت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جانی دپ، بازیگر فلم معروف " دزدان دریای کارائیب" امبر هرد همسر سابقش را که با رسوایی از هم طلاق گرفتند متهم کرده است که او را لت و کوب می کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره 55 ساله هالیوود به دادگاه شکایت کرده که امبر هرد در 21 اپریل 2016 برای اینکه او به مراسم تولدش کمی دیر رسیده بود به صورتش دوبار مشت زده بود.
در توضیح ماجرا آمده است: امبر هرد 32 ساله بعد از اینکه جانی دپ با 2 ساعت تاخیر به جشن تولدش رسید شروع به شکایت و غر زدن کرد. وقتی دپ روی تختش در حال استراحت بود امبر که در نوشیدن زیاده‌روی کرده بود با حالتی پرخاشگرانه و خشونتبار سراغ او رفت و دو بار به صورتش مشت زد. جانی دپ برای دفاع از خود دست‌های همسرش را گرفت تا متوقفش کند و بعد خانه را ترک کرد.

 «Она меня била»: Джонни Депп подал в суд на Эмбер Хердhttps://t.co/SGFMItryUh pic.twitter.com/PKNTF08FdY

مدتی بعد در ماه می 2016 امبر هرد در پی دعوایی از جانی دپ شکایت کرد و از دادگاه خواست تا به دپ اجازه نزدیک شدن به او را ندهد چون از طرف او مورد خشونت واقع شده است. هرد ادعا کرد که جانی دپ تلفن همراه خود را به سمت او پرتاب کرده و تلفن به شدت با صورتش برخورد کرده است. عکس‌هایی هم از صورت زخمی هرد منتشر شد. ولی جانی دپ در شکایت جدیدش به گواهی دو مامور پلیس استناد کرده است که گفته بودند امبر هرد وقتی برای شکایت به مرکز پلیس آمده بود هیچ زخمی روی صورتش نداشت و در پاسخ به ماموران که از او پرسیدند چه اتفاقی افتاده گفته بود "هیچ چیز"
وکیل امبر هرد این ادعاها را رد کرده است ولی پرونده هنوز در جریان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала