ببرهای سوری جبهه النصره را به لرزه آورده است

© Sputnikببرهای سوری جبهه النصره را به لرزه آورده است
ببرهای سوری جبهه النصره را به لرزه آورده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای تحت قومانده دگروال سهیل حسن افسر اردوی سوریه لرزه ای بر تن تروریست های جبهه النصره آورده است.

در چند روز گذشته در شبکه های اجتماعی نبردی از نوع دیگر و متفاوت آغاز شد که برخی آن را «نبرد پیشدستانه ببر» نام نهاده اند. اطلاق ببر به این نبرد در اشاره به سهیل حسن دگروال اردوی سوریه ملقب به ببر است.

کشته شدن بیش از ۳۰ تروریست جبهه النصره توسط اردوی سوریه - اسپوتنیک افغانستان
کشته شدن بیش از ۳۰ تروریست جبهه النصره توسط اردوی سوریه
دگروال سهیل حسن تاکنون ده ها جنگ و نبرد گسترده علیه گروه های تروریستی و مسلح مانند داعش و جبهه النصره را انجام داده است و از جنگ پیروز خارج شده است به همین خاطر شهرت و معروفیت گسترده ای در داخل سوریه و منطقه کسب کرده است.
در روزهای اخیر شبکه های اجتماعی تصاویر سربازان " قطع کشف ببر" سوریه به دستان مردم محل مشاهده گردیده است که در اکثر مناطق ولایت ادلب گرفته شده است. مناطق که چند گروه مسلح آنها را در کنترل خود دارند و اکثر این گروه ها وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره میباشند.
برخی منابع در ادلب به خبرگزاری اسپوتینک گفتند که انتشار این تصاویر و برگه ها باعث ترس و لرزه زیاد گروه های مسلح شده است؛ تا جائی که گروه مسلح موسوم به "هیئت تحریر الشام" دستور گزمه در مناطق ادلب را برای دستگیری افرادی که این تصاویر را می گیرند و منتشر می کنند؛ صادر کرده است.
محاصرۀ کامل تروریستان «جبهه النصره» توسط نیروهای دولتی در ادلیب سوریه - اسپوتنیک افغانستان
محاصرۀ کامل تروریستان «جبهه النصره» توسط نیروهای دولتی در ادلیب سوریه
این گروه مسلح انتشار این تصاویر را نفوذ به دستگاه امنیتی خود دانست و شماری زیادی از مواضع و مقر قوماندانی خود را تغییر داده است.
این قطعه نظامی تحت قومانده دگروال سهیل حسن دشمن سرسخت گروپ های تروریستی در سوریه میباشد.

جنگ های داخلی به کمک کشور های غربی و عربی در سوریه از مارچ 2001 بدین سو ادامه دارد. بر اساس گزراشات سازمان ملل متحد، در این مدت 220 هزار تن کشته شده اند. مذاکرات بر سر حل این بحران، در آستانه و ژینو برگزار می‌شود. امریکا از سال 2014 در خاک سوریه، بدون موافقت دولت این کشور، در برابر داعش عملیات نظامی راه‌اندازی می‌کند. روسیه از سپتامبر 2015 بدین سو بر اساس درخواست رسمی دمشق بر علیه گروه تروریستی داعش عملیات نظامی اجرا می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала