ارتش امریکا هزار نظامی دیگر به افغانستان می فرستد

© Flickr / The U.S. Armyارتشا مریکا هزار نظامی دیگر به افغانستان می فرستد
ارتشا مریکا هزار نظامی دیگر به افغانستان می فرستد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش امریکا اعلام کرد، که قرار است هزار نظامی دیگر از یگان های پیاده نظام و زرهی ارتش به افغانستان بفرستد.

شرکت های امنیتی خصوص گزینه های اعزام نظامیان امریکایی به افغانستان را انتخاب می کنند - اسپوتنیک افغانستان
شرکت های امنیتی خصوص گزینه های اعزام نظامیان امریکایی به افغانستان را انتخاب می کنند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، بخشی از لشکر چهارم نیروهای پیاد نظام ارتش امریکا و لشکر اول زرهی ارتش امریکا که بالغ بر 1000 نظامی است، پیش از آغاز فصل زمستان به افغانستان اعزام خواهند شد.

براساس این گزارش، ارسال این نظامیان به عنوان بخشی از برنامه چرخش منظم نیروها برای حمایت از ماموریت «آزادی عمل» محسوب می‌شود که تغییر قابل ملاحظه‌ای در شمار نظامیان امریکایی مستقر در افغانستان ایجاد نخواهد کرد.

پاول لارسون یکی از مقامات ارتش امریکا به «آرمی تایمز» گفت: این نیروها دو سال آموزش‌های نظامی طاقت فرسایی را برای انجام ماموریت در افغانستان سپری کرده‌اند.

وی افزود: این نیروها قرار است تا پیش از آغاز فصل زمستان جایگزین یگان‌های نیروهای هوابرد ارتش آمریکا در ماموریت «آزادی عمل» در افغانستان شوند.

یادآوری می کنیم، که حدود 15 هزار نظامی امریکایی در افغانستان حضور دارد، اما ارائه آمار دقیق از شمار نظامیان امریکایی به دلیل گردش مستمر این نیروها امکان پذیر نبوده است.

از سوی دیگر، برخی از کارشناسان بر این باورند که وزارت دفاع امریکا با استفاده از عنوان چرخش نیرو به صورت چراغ خاموش در حال اعزام نیروهای بیشتر به افغانستان است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала