اعضای حرکت صلح خواهی در برابر سفارت ایران خیمه بر پا کردند+عکس

© Photo / Bismillah Watandost FBاعضای حرکت صلح خواهی در برابر سفارت ایران خیمه بر پا کردند+عکس
اعضای حرکت صلح خواهی در برابر سفارت ایران خیمه بر پا کردند+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعضای حرکت صلح خواهی ناوقت چهارشنبه اعتراض شان را در برابر سفارت ایران در شهر کابل با بر پا کردن خیمۀ اعتراضی، آغاز کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، اعضای حرکت صلح خواهی ناوقت چهارشنبه اعتراض شان را در برابر سفارت ایران در شهر کابل با بر پا کردن خیمۀ اعتراضی، آغاز کردند. و شعارهای به مردم ایران داده اند.
در شعارهای اعضای این حرکت خطاب به مردم ایران آمده‌است: "مردم ایران! حالات جاری نه تنها که به نفع ما نیست؛ بلکه به نقص و زیان خود شما هم است".

در شعاری دیگر آمده: «مردم ایران! آب ما زنده‌گی شما را نجات می دهد؛ ولی حکومت شما جان و زنده‌گی ما را می‌گیرد".

در شعار سومی این حرکت آمده‌است: "ملت ایران! حکومت شما برای مخالفان جنگی در افغانستان تجهیزات و افزار جنگی کمک می‌کند". و در شعار آخری آمده: "مردم ایران! بالای حکومت تان فشار بیاورید تا در بخش صلح افغانستان سهم بگیرد".

آغاز این کاروان صلح با ساکنان از این ولایت هلمند راه اندازی شده بود، ابتکار این برنامه را اقبال خیبر، دانشجوی 27 ساله رشته طبی به عهد دارد که همراه با هفت نفر دیگر از هلمند با پای پیاده به طرف کابل راه افتادند.
این کاروان هفت نفری با گذشت از ولایت‌های مختلف افغانستان اکنون بیش از 100 نفر رسیده و هدف اصلی این راه رفتن طولانی تامین صلح در افغانستان خوانده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала