انعام نجومی رونالدو به کارکنان هوتلی در یونان

© Photo / CR7 / CR7انعام نجومی رونالدو به کارکنان هوتلی در یونان
انعام نجومی رونالدو به کارکنان هوتلی در یونان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال و مهاجم جدید تیم باشگاهی یوونتوس ایتالیا 17850 پوند را به شکل انعام به کارکنان هوتلی در یونان پرداخت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و مهاجم جدید باشگاه یوونتوس ایتالیا که برای مذاکره با مقامات باشگاه یوونتوس به یونان سفر کرده بود، تحت تاثیر سرویس‌دهی کارکنان این هوتل قرار گرفت و مبلغی در حدود 19.6 هزار یورو به مسئولان این هوتل پرداخت کرد و از آنان خواست که این مبلغ را به طور مساوی در بین کارکنان این هوتل تقسیم کنند.

واکنش جالب رونالدو در مورد رقابت با مسی - اسپوتنیک افغانستان
واکنش جالب رونالدو در مورد رقابت با مسی

کریستیانو رونالدو ستاره سابق باشگاه رئال مادرید در تاریخ 10 جولای طی یک قرارداد چهار ساله از باشگاۀ رئال مادرید اسپانیا به یوونتوس ایتالیا پیوست.
باشگاهی یوونتوس با پرداخت 100 میلیون یورو به رئال مادرید توانست رونالدو را به جمع ستاره‌های خود اضافه کند. برای کریستیانو رونالدو باشگاه یوونتوس سالانه 30 میلیون یورو حق می‌دهد به گفته خبرنگاران، ستاره پرتغالی یک یورو در یک ثانیه دریافت خواهد کرد.

در اکتوبر سال 2017، نشریه فوربس، کریستیانو رونالدو را در رده دوم بهترین بازیکنان اروپایی قرار داد و بر اساس اطلاعات این نشریه، رونالدو طی سال گذشته، مبلغ 93 میلیون دالر درآمد داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала