آمادگی روسیه برای اجرای توافقات امنیتی پوتین و ترامپ

© REUTERS / Grigory Dukorآمادگی روسیه برای اجرای توافقات امنیتی پوتین و ترامپ
آمادگی روسیه برای اجرای توافقات امنیتی پوتین و ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام نموده است که برای عملی‌ساختن توافقات روسای جمهور روسیه و امریکا مبنی بر امنیت بین‌المللی، آماده می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه امروز (سه شنبه، 17 جولای) در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که وزارت دفاع روسیه آماده است تا توافقات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا مبنی بر همکاری در راستای تامین امنیت بین‌المللی که در دیدار شان در هلسینکی صورت گرفته اند، عملی سازد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه به خبرنگاران گفت: "وزارت دفاع روسیه برای عملی‌ساختن توافقات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، در بخش امنیت بین‌المللی، که در جریان نشست در هلسینکی صورت گرفته اند، آماده می‌باشد".

ترامپ: پوتین در نشست هلسینکی بسیار  قاطع بود - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: پوتین در نشست هلسینکی بسیار " قاطع" بود

کوناشنکوف خاطر نشان ساخت که وزارت دفاع روسیه "آماده است تا ارتباطات با همکاران امریکایی از طریق ستادهای عمومی و دیگر کانال‌های ارتباطی، را جهت بحث روی ادامه مدت پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک، همکاری در سوریه و همچنان دیگر مسایل مهم تامین امنیت جنگی، فعال نماید".

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا دیروز (دوشنبه، 16 جولای) در پایتخت فنلند، شهر هلسینکی دیدار نموده و مذاکرات دوجانبه انجام دادند.

روسای جمهور دو کشور پس از ختم این مذاکرات که نزدیک به چهار ساعت طول کشید، را مفید خوانده، ابراز امیدواری نمودند تا این مذاکرات بر روابط روسیه و امریکا تاثیرات مثبت وارد کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала