تیم فوتبال انگلیس با وجود تمرینات نظامی نتوانست به بازی نهایی برود

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال انگلیس با وجود تمرینات نظامی نتوانست به بازی نهایی برود
تیم فوتبال انگلیس با وجود تمرینات نظامی نتوانست به بازی نهایی برود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال انگلیس در جریان آمادگی برای جام جهانی ۲۰۱۸، مدتی را صرف تمرینات مخفی در پایگاه نیروهای دریایی انگلیس نموده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، این تمرینات به مدت دو هفته در ماه جون سال ۲۰۱۷ به‌طور مخفی در پایگاه نیروهای دریایی انگلیس در شهر دیون (Devon) این کشور برگزار شده اند.

براساس اطلاعات این شبکه تلویزیونی، فوتبالیست‌های تیم ملی انگلیس در جریان این دو هفته، استقامت و بقا در شرایط بد را تمرین نموده اند. چنانکه تلویزیون گزارش می‌دهد، ملی‌پوشان انگلیس شب اول را در جنگل سپری نمودند و مجبور بودند تا خود مواد غذایی پیدا کنند، در حالیکه تمام اشیای شخصی‌شان از نزد شان گرفته شده و لباس نظامی به آنها پوشانیده شده بود.

گرت ساوتگیت، مربی تیم فوتبال انگلیس گفته است: "ما می‌خواستیم تا بچه‌ها را در یک محیط دیگر جابجا کنیم، چیزی که آنها انتظارش را نداشتند. ما می‌خواستیم تا آنها ببینند که دنیای دیگری نیز وجود دارد".

به عقیده وی، تمرین نظامی یادشده باعث شد تا ارتباط میان بازیکنان تیم ملی تقویت یابد.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه از تاریخ ۱۴ جون الی ۱۵ جولای در یازده شهر روسیه برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال کرواسی پس از پیروزی بر تیم انگلیس در دور نیمه نهایی، به تاریخ ۱۵ جولای در استادیوم "لوژنیکی" مسکو برای بازی نهایی این جام به مصاف تیم فرانسه می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала