یک جوان اخراج شده از آلمان در کابل خودکشی کرد

© AP Photo / Darko Vojinovicیک جوان اخراج شده از آلمان در کابل خودکشی کرد
یک جوان اخراج شده از آلمان در کابل خودکشی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات کابل از خودکشی یک مهاجر اخراج شده از آلمان خبر داده اند. این پناهجو که درخواست پناهندگی اش رد شده بود، یکی از پناهجویان گروه ۶۹ نفره ای بود که هفته گذشته به کابل اخراج شد.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات در کابل روز چهارشنبه گفتند که این پناهجو به تاریخ چهارم ماه جولای از آلمان به افغانستان اخراج شده بود. مقامات همچنان خودکشی این پناهجو را تایید کردند و از مرگ وی خبر دادند.
یک مقام سازمان بین المللی مهاجرت "آی او ام" در کابل که نخواست نامی از وی برده شود، به خبرگزاری آلمان "دی. پی. ای" گفته است که این مهاجر ۲۳ ساله از ولایت بلخ، روز سه شنبه خود را در هوتلی در کابل کشت.
یک مقام بلندرتبه وزارت مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان، از مهاجری که خودکشی کرده با نام "محمدی" یاد کرد و گفت که بر اساس اطلاعات آنان، وی هشت سال را در آلمان زندگی کرده بود. 

این خبرگزاری به نقل از مقامات نوشته است که این مهاجر افغان خودش را در اتاقش در "هوتل اسپینزر" حلق آویز کرده بود. مقامات گفته اند که جنازه وی در داخل اتاقش حلق آویز شده پیدا گردیده است. سازمان بین المللی مهاجرت در این هوتل برای مهاجران اخراج شده ای که جایی برای رفتن ندارند، برای دو هفته جای بودوباش تامین می کند.
وی یکی از 69 مهاجر رد شده افغان بود که هفته گذشته با اجبار از آلمان به افغانستان اخراج گردیدند. این بزرگترین شمار مهاجرانی بود که از آغاز اخراج اجباری مهاجران افغان از آلمان، در یک پرواز به کابل فرستاده شدند. براساس توافقنامه مهاجرت میان حکومت های آلمان و افغانستان که راه را برای اخراج مهاجران پذیرفته نشده افغان هموار می سازد، در هر پرواز باید حداکثر 50 تن اخراج شوند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала