واکنش کاربران انترنت به “شاهکار” عکاس امریکایی+عکس

CC0 / / واکنش کاربران انترنت به “شاهکار” عکاس امریکایی+عکس
واکنش کاربران انترنت به “شاهکار” عکاس امریکایی+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خلق شاهکارهای هنری توسط عکاسی امریکایی که به گفته خودش حرفه‌ای است توجه کابران در فیسبوک را به خود جالب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، یک زن امریکایی به نام پم و دیو زرینگ مجموعه‌ای از عکس‌های خودشان را در صفحه فیسبوک‌اش به اشتراک گذاشته است و از بابت این عکس‌های خانوادگی 250 دالر به عکاس پول پرداخته است. این عکس‌های پس از 4 روز از انتشارشان 400هزار لایک خورده اند.
این زن امریکایی در صفحه فیسبوک‌اش نوشت: "ما یک شخصی که ادعا می‌کرد که عکاس حرفه‌ای است پول دادیم، برای عکس‌های خانوادگی 250 دالر. فقط خواهش می‌کنم بیبیند که چه عکس‌های را به ما تحویل داده است".
این خانواده امریکایی 6 عکس خود را در فیسبوک به اشتراک گذاشت. طبق صحبت‌های آنها در این پست، این عکس‌ها قطعاً شوخی نیست و آنها واقعاً برای این عکس‌ها به عکاس مورد نظر پول پرداخت کرده اند. ظاهراً عکاس گفته است که سایه در هنگام گرفتن عکس بد بوده است و او هیچ‌وقت ویرایش کردن عکس‌ها را یاد نگرفته است.

این عکاس حرفه‌ای می‌گوید: "در روز زیبا و هوای صاف و آفتابی سایه‌ها واقعاً بد بودند و استاد او هرگز به او ویرایش کردن عکس‌ها را یاد نداده بود".
با وجود اینکه ممکن است پرداخت چنین هزینه‌ای و دریافت عکس‌های فاجعه باری مانند این تصاویر باعث ناامیدی و عصبانیت هر شخصی شود، عکس‌العمل این خانواده در نوع خود جالب توجه بود. آنها اشتراک گذاری این عکس‌ها را به همه داده اند و گفته اند که در طول سال ‌این‌گونه نخندیده بودند که با دیدن این تصاویر خندیدند. آنها در آخر پست خود مجدداً تاکید کردند که این تصاویر شوخی و یا سرکاری نیستند! و این تصاویر نتیجه کار عکاس است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала